نمایش آرتیگوشه، تازه‌ترین کارِ گروه فیلم و تئاترِ «وَ ناگهان» شبِ گذشته در تماشاخانه‌ی سه‌نقطه، توسط خسرو شهراز افتتاح شد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر:  خسرو شهراز، در آغاز مراسم به آشنایی‌اش با این گروه از سالیانِ قبل اشاره کرد و اضافه کرد در طی دو سالِ اخیر واردِ همکاریِ عملی با این گروه به سرپرستی روزبه حسینی شده است.

پس از اجرای این نمایش، این بازیگرِ تئاتر و سینما فضای این نمایش را اینچنین توصیف کرد:

نمایشِ بی‌نظیری بود از تلفیقِ شخصیت‌های اسطوره‌ای ایرانی و یونانی، که شکلی دردناک از جامعه‌ی امروزمان را به نمایش گذاشت. این‌که چه‌قدر بی‌ایمانی و کفر و ظلم، جهانِ ما را فرا گرفته است.

بازیگرِ نمایش‌هایی چون: کافه‌مک ادم، شاه‌لیر، اولیور توییست و هملت، آمادگیِ بازیگرانِ جوانِ این نمایش در حوزه‌ی بازی شخصیت‌های گوناگون، بدن، حس و ... در کنار دو بازیگرِ قدیمی‌تر، و رشدِ روزبه‌روزِ این گروه را حاصلِ تلاشِ شواری هنریِ این گروه دانست و گفت: وجودِ روزبه حسینی برای این گروه همواره مغتنم است و کنارِ هم قرار گرفتنِ آرش فلاحت‌پیشه و محمد میرعلی‌اکبری نتیجه را کامل می‌کند.

شهراز درباره‌ی صحنه‌ی پایانیِ نمایش (اپیزودِ آرتیگوشه) افزود: دردناکیِ زجری که این زن برای بیانِ حرف‌هایش در مقابلِ صدایی که از پخش می‌آید و بازیگر را مرتب قطع و خفه می‌کرد، بسیار تکان‌دهنده است.

خسرو شهراز در پایان گفت: یه جورهایی دارم فکر می‌کنم، که علاوه بر همکاری‌های جاری با این گروه، مانندِ نامِ گروه که «وَ ناگهان» است، خسرو شهراز هم، وَ ناگهان عضوِ این گروه شود.

گفتنی‌ست در این مراسم و اجرای افتتاحیه، هنرمندانی چون: بهزاد صدیقی، جواد عاطفه، سلما سلامتی، عاطفه پاکبازنیا، علی رحیمی، رحیم رشیدی‌تبار، پریسا محمدی، مجید آهنگران و ... حضور داشتند.

نمایش «آرتیگوشه» کاری از گروه فیلم و تئاتر وَ ناگهان، نوشته‌ی محمد میرعلی‌اکبری ست. این نمایش از 27 اردیبهشت تا 12 خرداد ساعت 20 در سالن رکن‌الدین خسروی تماشاخانه‌ی سه‌نقطه، روی صحنه می‌رود.

طرّاح، سرپرست و دراماتورژِ نمایش روزبه حسینی،بازیگردان آرش فلاحت‌پیشه، طرّاحی و اجرای موسیقی سجّاد کیانی، نجواها دریا یاسری، و طرّاحی گریم آن به عهده‌ی حسام حیدری‌ است

بازیگران نمایش حمیدرضا فلّاحی. کامبیز مُنصِف. حمید خوش‌نویس. سهیل بابایی. ساناز مصباح. حسام حسینی. و ماندانا جبّاری. مَهدا رزّازی. مهسا صمدی و ساناز کریمی هستند.دیگر عوامل این اجرا مرتضا حقیقت‌بیان، مدیر اجرایی گروه، دستیار اجرا: نشاط باقری، مشاور رسانه و ارتباطات زینب لک، روابط عمومی صبا آزادی، طراح پوستر و بروشور بهزاد حاجی‌بیگلو، و عکاس نمایش رسول نورمحمدزاده است.

نشانی: میدان ولی‌عصر. بلوار کشاورز. بعد از خ فلسطین. خ کبکانیان. نبش کوچه مرتضازاده. پلاک 10 و 12

تلفن رزرو: 09305820462  خرید از WWW.Tik8.com و حضوری