نمایش آرتیگوشه نوشته محمد میرعلی اکبری و به کارگردانی گروه فیلم و تئاتر" وناگهان " به سرپرستی روزبه حسینی و بازیگردانی آرش فلاحت پیشه روزشنبه مورخ یکم خرداد برای دانشجویان تخفیف 50درصد را در نظردارد .

 

به گزارش  سایت خبری تئاتر:  نمایش «آرتیگوشه» نوشته محمد میرعلی اکبری و به کارگردانی گروه فیلم و تئاتر "وناگهان" که از 27اردیبهشت به روی صحنه رفته است روز شنبه مورخ 27اردیبهشت را برای تمامی دانشجویان تخفیف 50 درصد را درنظر گرفته است .

نمایش «آرتیگوشه» یک موقعیت واحد نمایشی دارد و در مورد قتل برادران آنتیگونه، شورش علیه کرئون و تقسیم جنازه‌ها توسط آنتیگونه است که به صورت پرفورماتیو در هفت اپیزود خوانش و با یکدیگر ترکیب می‌شود.تمامی شخصیت‌های این داستان از یونان باستان نیستند، در این نمایش، آنتیگونه، هایمِن، تیرزیاس و ایسمِنه، چهار شخصیت از یونان باستان، «هوشیدر» از نوادگان زرتشت، «محمود پسیخان» از رهبران انقلابیون در قبل از دوره مشروطه و دیگر شخصیت این نمایش، کتابفروشی از دوره‌ی معاصر است. همگی این شخصیت‌ها در ترکیب با یکدیگر، آن موقعیت نمایشی را تصویر می‌کنند.

همچنین این نمایش با نقش آفرینی حمیدرضا فلّاحی، کامبیز منصف، حمید خوش‌نویس، سهیل بابایی، ساناز، مصباح ، حسام حسینی، و ماندانا جباری با حضور مهدا رزازی و با همراهی مهسا صمدی، ساناز کریمی به روی صحنه خواهد رفت ، (طرّاح،سرپرست و دراماتورژ این نمایش ) روزبه حسینی ، آرش فلاحت پیشه به عنوان (بازیگردان) ، سجاد کیانی (طرّاحی و اجرای موسیقی) دریا یاسری (نجواها)

(طرّاح گریم) حسام حیدری ، (مدیر اجرایی گروه) مرتضی حقیقت‌بیان ، ( مشاور رسانه و مدیرارتباطات) زینب لک ، (روابط عمومی) صبا آزادی ، پگاه محمودوند ، (عکاس) رسول نورمحمدزاده ، (اجرای گریم) حسام حیدری. پانته‌آ قاسمی ، ( طراح پوستر و بروشور) بهزاد حاجی‌بیگلو ، (دستیار اجرا) نشاط باقری و گروه اجرا: فرهاد سلیمی. امیر نباتی. پدرام سفیدکار. علی افشاری از عوامل این نمایش می باشند.

همچنین از علاقه مندان به تماشای این نمایش دعوت می شود برای خرید بلیت به سایت تیکت وآدرس www.tik8.com/theater مراجعه و یا برای رزرو و خرید حضوری باشماره  09305820462تماس حاصل نمایند.

 

اخبار تئاتر

«من خیال تو نیستم» در ایرانشهر اجرامی‌شود

معرفی نامزدهای بخش پژوهش جشنواره‌ی تئاتر دانشگاهی

گزارش تصویری نمایش «قاطیغوریاس» کارگردان : امیر گیل

سالن انتظامی از این پس زیر نظر شورای سیاست‌گذاری فعالیت می‌کند.

«آرتیگوشه» در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می‌رود

«آرتیگوشه» در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می‌رود

«آرتیگوشه» در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می‌رود

نمایش"ماز" در خانه نمایش افتتاح شد

مسافرآستانه نمایش «گرگ دختر» را افتتاح کرد

«افسانه ببر» به دانشجویان و هنرجویان تئاتر تخفیف می‌دهد

«خدای کشتار» با بازی «نوید محمدزاده» روی صحنه می‌رود

انتقاد حمید جبلی به طراحان پوستر

رامین ناصر نصیر به «مجلس ضربت زدن» رحمانیان اضافه شد

مهلت ارسال متن به جشنواره تئاتر شهر رو به پایان است

«بیرون پشت در» در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود

«هم‌هوایی» در ترکیه، بلژیک و اتریش به روی صحنه می‌رود

اجرای مجدد «کسوف» پس از 5 سال

تئاتر مشترک ایران و آلمان در فرهنگسرای اندیشه