مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به اینکه دوره اخیر تئاتر فجر با مشکل بودجه مواجه نخواهد شد از افتتاحیه بخش استانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در جزیره کیش خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: قادر آشنا درباره وضعیت بودجه سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجرگفت: ما مکاتباتی با معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم و آقای مرادخانی از ما ریز برآوردهای بودجه جشنواره تئاتر فجر را خواست و ما هم این برآوردها را ارائه دادیم. قرار بود این برآوردها به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شود. ما از طریق آقای مرادخانی برای دریافت بودجه جشنواره تئاتر فجر پیگیر هستیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی یادآور شد: با توجه به اهتمام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره تئاتر فجر، مشکلی برای بودجه سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نخواهیم داشت. امسال جشنواره تئاتر فجر را پر و پیمان‌تر از دوره قبل برگزار خواهیم کرد.

وی از برگزاری افتتاحیه استانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در جزیره کیش خبر داد و گفت: با همکاری مدیریت جزیره کیش بخش استانی تئاتر فجر در این جزیره برگزار می‌شود و چند گروه نمایشی طی جشنواره در جزیره اجرا می‌شوند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری اسماعیل عالی‌زاد برگزار می‌شود.