" تصور مجسم" و " دستمال معطر مرطوب یا آدم استسقاء ش می گیره " از اين نمايشنامه نويس و ترانه سرا، توسط انتشارات فصل دیگر منتشر خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: "تصور مجسم" درباره ي زن و شوهری تئاتری است که در روابط خود به مشکل برخورده اند و زندگی و نحوه‌ي آشناییشان را مرور و گذشته را بازسازی می کنند، سیر عبور از  عدم شناخت به سوءتفاهم، سوءظن، تهمت و دشنام،  قضاوت  و خشم را طی، و پیش از فرا رسیدن مرحله ي نهایی، که آن را فقط بازی کرده اند، قادر می شوند آن را در عمل  و زندگی واقعی متوقف کنند.

و اما "دستمال معطر مرطوب یا آدم استسقاء ش می گیره " با درونمایه ی عدم - و احساس عدم -  امنیت اجتماعی، با طنزی تلخ از موقعیت های قابل تعمیم، آدم ها را چون جزیره های از هم جدا افتاده تصویر می کند و در زبان نیز چنین رویکردی اتفاق می افتد.

محمود ناظري تاكنون جوايز بسياري را از جشنواره هاي مختلف دريافت كرده و نمایشنامه هایش بارها در شهرهای کشور به روی صحنه رفته است. او برگزيده ي نخستین جایزه ي دوسالانه ي نمایشنامه نویسی ایران و برنده ي جايزه ي اولِ دومین مسابقه ي ادبیات نمایشی ایران است. از آثار منتشر شده ي ناظري مي توان به "فصل بهار نارنج"، "خوابیدن زیر صفحه حوادث روزنامه" ،"یک اتاق با دو در"، "ناخوانده"، "نمایش زنان بی‌حضور آقایان"، "بی‌بال پریدنا رو ول کن" و "حال من خیلی خرابه" اشاره كرد.