نمایش «همسر چینی» نوشته رحمت امینی و کار «حسن وارسته» اردیبهشت 93 به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: رحمت امینی گفت: بر اساس آخرین توافقی که با تالار «حافظ» داشته‌ایم، قرار است این نمایش اردیبهشت 93 به صحنه برود.

عضو گروه تئاتر «نیایش» با اشاره به بازنویسی متن این نمایش اضافه کرد:‌داستان این نمایش برگرفته از یکی از افسانه‌های چینی است که به رابطه زن و شوهری می‌پردازد اما با توجه به تاخیری که در اجرای این نمایش ایجاد شد، تصمیم دارم بار دیگر آن را بازنویسی کنم. حتی ممکن است اپیزود جدیدی اضافه شود یا نام نمایش تغییر پیدا کند.

امینی همچنین از احتمال اجرای نمایش «جیجک علی‌شاه» که خودش آن را کارگردانی می‌کند در فرهنگسرای نیاوران خبر داد و گفت: در صورتی که اعضای گروه مشکلی نداشته باشند، می‌توانیم این نمایش را بهمن ماه در تالار گوشه فرهگسرای نیاوران به صحنه ببریم اما این موضوع به شرایط گروه و بازیگران وابسته است.

او چندی پیش همین نمایشنامه را با نقش‌خوانی امیر کربلایی‌زاده، فرزین محدث، تینو صالحی، ابوالفضل حاجی‌علیخانی و ... نمایشنامه خوانی کرد و تصمیم دارد آن را با بازی همین بازیگران به صحنه بیاورد.

رحمت امینی همچنین روز چهارشنبه 13 آذرماه نمایشنامه «برگزین» نوشته حمیدرضا آذرنگ را در جلسات نمایشنامه‌خوانی حوزه هنری روخوانی می‌کند.