بیست و سومین اجرای نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد و تهیه‌کنندگی سعیده آبشناسان شب گذشته با انتقادهای سعیده آبشناسان نسبت به عدم حمایت از وی به عنوان تهیه‌کننده و زنان فعال در عرصه تولید تئاتر به پایان رسید.

 

پایگاه خبری تئاتر: سعیده آبشناسان، تهیه‌کننده نمایش «سه خواهر و دیگران» در پایان بیست و سومین اجرای نمایش «سه خواهر و دیگران» با انتقاد از عدم حمایت از تهیه‌کننده‌های خانمی که در عرصه تئاتر فعال هستند، توضیح داد: به عنوان تهیه‌کننده زن صحبتی کوتاه دارم. اگر امروز اینجا حضور دارم برای این بوده تا در شرایطی که همه از رواج ابتذال در تئاتر می شنویم؛ سعی کردم به عنوان یک حامی حضور داشته باشم تا چنین نمایشی روی صحنه برود،‌ آنهم در زمانی که مرکز هنرهای نمایشی بودجه‌ای نداشت و من به عنوانن سرمایه‌گذار کار را روی صحنه بردم تا مخاطب از تماشای چنین اثری لذت ببرد.

وی در ادامه افزود: اکنون از کسانی که می‌توانستند این موضوع را برجسته کنند و هیچ حمایتی نکردند، گله مند هستم. شاید علت این عدم حمایت به خاطر این بوده که من زن هستم و اگر غیر از این بود قطعا همه جا حرف از حمایت و سرمایه‌گذاری من در تئاتر بود. امروز من در جایی که صحبت از بی‌فرهنگی است، به عنوان حامی فرهنگ حضور دارم و خواهش می‌کنم از این فرهنگ حمایت شود تا 45 شب اجرای این نمایش برگزار شود. کلیه اعضای این نمایش نقش فرزندان من را دارند و نسبت به زحمات آنها احساس مسئولیت می‌کنم و معتقدم باید همه دست به دست هم بدهند تا این نمایش آنطور که باید طی ۴۵ شب روی صحنه اجرا شود.

همچنین نمایش «سه خواهر و دیگران» شب گذشته ۲۹ مرداد میزبان هنرمندان و مسئولین بسیاری ازجمله علی مرادخانی، مهدی شفیعی، بیژن امکانیان، پیمان شریعتی، اکبر تشکری نیا، اصغر همت، عنایت بخشی، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، بهنوش طباطبایی، آناهیتا همتی، الناز شاکردوست، سارا سالار، مریم صادقیان و.... شد.

این نمایش  به دلیل برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی به مدت یک هفته روی صحنه نمی‌رود.

نمایش «سه خواهر و دیگران»هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با بازی افشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند، بهنوش بختیاری، جمشید جهانزاده در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته می‌رود.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: امیر اثباتی طراح صحنه و لباس، نشاط پورفراهانی و جواد اسفندیاری دستیاران کارگردان، رضا مرتضوی آهنگساز، آیدا اورنگ مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی و موسسه فرهنگی هنری گوهران به عنوان مجری طرح نمایش اشاره کرد.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater



اخبار تئاتر

آغاز دور جدید «دوشنبه‌های نقد تئاتر» با نمایش «خروس می‌خواند»

عروسک‌های روباتیک در شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی

همکاری مجدد مهدی پاکدل و ایمان افشاریان در ˝فرانکشتاین˝

تخفیف تئاتر «امشب فقط برای تو» برای دانشجویان

«خسرو حکیم رابط» در بیمارستان بستری شد

دیدار سید حسن خمینی با عزت‌ الله انتظامی

جدول اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک

برگزاری کارگاه منطقه‌ای نمایشنامه نویسی

حمیدرضا آذرنگ مقابل دوربین کیمیایی رفت

سکوت در تماشاخانه سه نقطه

اجرای نمایش «کروماکی» تمدید شد

مدیر بخش عکس جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

نگار فروزنده و بازی در تئاتر « زنانی كه به بزها خیره شدند»

نمایش "هنر"در کنش معاصر روی صحنه می‌رود

همایون غنی‌زاده با «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» در تالار وحدت

«جای خالی» در تماشاخانه همای سعادت

«صبح ب خیر» به صحنه می‌رود

معرفی طرح‌های منتخب دو بخش مسابقه تئاتر خردسال و تئاتر خیابانی

قطب‌الدین صادقی: تئاتر حرفه‌ای فرصت ماجراجویی ندارد

سمانه زندی‌نژاد «نسبیت خاص» را به زوریخ می‌برد

ایده‌های اجرایی بخش اجراهای محیطی تئاتر فجر ارزیابی شدند

انتقاد سیما تیرانداز از تماشاخانه‌های خصوصی