میکائیل شهرستانی از اجرای دوباره دو نمایش ˝شاعر˝ و ˝پرواز˝ در خانه نمایش خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: میکائیل شهرستانی دو اثر نمایشی "شاعر" و "پرواز "را که پیش از این در خانه نمایش2به روی صحنه برده بود این بار با هنرجویان تئاتر دوباره اجرا می کند.

او در این باره گفت:نمایش " شاعر" نوشته داریو نیکودمی که سال گذشته به روی صحنه برده بودم این بار با هنرجویان آموزشگاه کرج به روی صحنه می‌برم .دلیل اینکه این نمایش را دوباره برای کار هنرجویان انتخاب کردم این است که این یک نمایش رئال با مضمون طنز است ضمن اینکه نمایش ساده‌ای است جمع و جور است و سخت گیری لازم ندارد.

شهرستانی در ادامه افزود: داستان این نمایش در مورد خانواده ای تازه به دوران رسیده است که در موقعیت اجتماعی خود نیازمند پشتیبانی و ارتقای جایگاهشان هستند، در این راستا دختر خانواده که فردی آرمان خواه است دور از چشم خانواده با شاعری که به منزله یک الگو برای اوست آشنا می شود، با حضور شاعر در خانواده تمام تصورات آنها دگرگون می شود.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در ادامه به اجرای دوباره نمایش "پرواز" اشاره کرد و گفت: نمایشنامه "پرواز" از نوشته‌های خودم است که آن هم پیش از این اجرا کرده بودم و این بار با هنرجویان آموزشگاه باران آن را به صحنه می‌برم این کار حاصل یک سال تدریس من و تلاش هنرجویان است که به زودی در خانه نمایش به روی صحنه خواهد رفت.