نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی»، امروز یکشنبه 7 شهریورماه، نخستین اجرای خود را به مادران تقدیم خواهد کرد.

 

 

پایگاه خبری تئاتر: رضا بهرامی، طراح، نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی»، با دعوت از همه مادران برای تماشای این نمایش در اجرای آغازین، بیان کرد:«اجرای نخست نمایش را به پاس یک عمر تلاش و زحمات مادران،که زندگی را به ما آموختند و ما هم باید زندگی‌کردن را به دیگران و نسل جدید بیاموزیم، به همه مادران مهربان و زحمتکش تقدیم می‌کنم؛ مادرانی که از جان و وجودشان، محبت و عشق را برای زندگی در روح فرزندان‌شان دمیده‌اند. به همین دلیل دوست دارم از تمامي مادران دعوت كنم با حضورشان اجراي اول اين نمايش را با عشقي كه به ما آموختند، افتتاح كنند».

گفتنی است در نمايش «زندگی برای زندگی»،که در فضاي باز مجموعه تئاتر محراب اجرا می‌شود، چهار عنصر اصلی نور، رنگ، موسيقي و حركت کارکرد ویژه دارند. همچنین به گفته بهرامی، اين اثر به خاطر نشان‌دادن برخي تصاوير در قالب سایه، در هواي نيمه‌روشن اجرا می‌شود و در بخش‌هایی از آن، مخاطب مشاركت خواهد داشت.

داستان «زندگی برای زندگی» در شکلی نمادین، روایت‌گر مبارزه میان پلیدی و پاکی و فرشتگان و شیاطین است.

حامد عرب، علي‌اكبر محمديارلو، سارينا شاد، محمدامين پازوكي، سينا توكلي، سراج نعمتي، محمدامين معيني‌راد، اميرحسين علي‌پور، مجيد دريايي، عليرضا ملكوتي‌خواه، الهام احمدي، ساره‌السادات عباسي، خاطره ملكي، آرزو صراف‌رضايي، سارا خادمي، فاطمه‌السادات حسيني، پريسا جباري، مسيحا اصلاني، زهرا احمدي، الهام محمودي، محمد امين عسگري و پريسا اورنگ بازیگران این نمایش‌اند. دیگر عوامل اجرا عبارتند از: علي عمراني(مشاور کارگردان و طراح حرکات/گروه حركت خلسه)، نگار اميري و سامان سعيدي (دستياران كارگردان)، نگار اميري(برنامه‌ريز)، راضيه ده‌پاييني(مشاور طراح حركت)، حامد عرب و مرجانه هوشمند(دستياران طراح حركت)، راحله ده‌پاييني و علي عمراني(طراح لباس)، راحله ده‌پاييني(دوخت لباس)، اكبر شجاعي (طراح نور)، رضا بهرامي(طراح صحنه)، پيمان كريمي، حامد عرب، محمدامين پاروكي، سينا توكلي، سامان سعيدي، علي راحت‌لو(اجراي دكور)، صنم پاشا (آهنگساز)، علي راحت‌لو(مدير صحنه)، مهرسا چاووشي(عكاس)، نگار اميري و سامان سعيدي (اجراي موسيقي و نور)، مجيد يوسفي (طراح پوستر و بروشور)، احمدرضا حجارزاده و مهرانگيز قهرماني(امور رسانه).

نمایش «زندگی برای زندگی» از امروز 7 شهریورماه ساعت 20:15 در مجموعه تئاتر محراب اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا پایان ماه جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان سپه (امام‌خمینی)، مجموعه تئاتر محراب مراجعه کرده و از طریق تماس با شماره ٠٩٣٥٣٧١٣٦٣١ و سایت تیوال اقدام به خرید و رزرو بلیت بکنند.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater



اخبار تئاتر

فائزه هاشمی به تماشای «هیپولیت» نشست

هنرمندان آلمانی در ایران کارگاه نمایش سایه‌ای برگزار کردند

پایان شانزدهمین جشنواره عروسکی با یادی از داوود رشیدی

تخفیف نمایش «عادل ها» به دانشجویان در هفته اول اجرا

باران کوثری با "بر اساس دوشسِ مَلفى" از ٢٣ شهريور در تئاتر مستقل تهران

حمید پورآذری: «کچلو» پر از انرژی و تصاویر دیدنی است

اعضای هیات بازبین جشنواره تئاتر کردی سقز انتخاب شدند

علی رفیعی: مدیرعامل بنیاد رودکی نه تئاتر می‌شناخت نه تئاتر می‌دید

پیام تسلیت مهدی شفیعی برای درگذشت داود رشیدی

عارف به تماشای نمایش «شمس پرنده» نشست

معرفی گروه‌های بخش تئاتر شورایی جشنواره «تئاتر شهر»

آغاز پیش فروش نمایش «زنانی که به بزها خیره شدند»

اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و امریکا مخاطبان «ایوانف» می‌شوند

پیام لاریان با «پرسه های موازی» در تالار مولوی

جشنواره شهروند لاهيجان مي تواند در جذب توريسم ثمربخش باشد

«زندگی برای زندگی» در تالار محراب اجرا می‌شود

طرح «خانواده+تئاتر» در مرکز تئاتر مولوی

یک تئاتر از ایران در نیویورک به روی صحنه می‌رود

معرفی داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر فجر