کوروش نریمانی از اجرای نمایش "دختر یانکی" با حضور سیامک صفری بعد از پایان سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر خبر داد

پایگاه خبری تئاتر: ریمانی درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاترگفت: نمایشنامه "دختر یانکی" نوشته نیل سایمون را برای اجرا به تماشاخانه ایرانشهر ارائه دادم و قرار شد که این اثر نمایشی را از 12 بهمن‌ماه با پایان سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه ببرم.

وی درباره گروه بازیگری این اثر نمایشی افزود: تا به حال حضور سیامک صفری به عنوان یکی از بازیگران "دختر یانکی" قطعی شده است و هنوز تصمیمی قطعی درباره دیگر بازیگرانی که باید در این کار حضور داشته باشند، گرفته نشده است.

نویسنده و کارگردان نمایش‌های "شب‌های آوینیون" و "دون کامیلو" با اشاره به اینکه تغییراتی در نمایشنامه "دختر یانکی" ایجاد کرده است، یادآور شد: یکی از تغییرات کاهش زمان اجرای نمایشنامه است و ایده‌ای دارم که نمایشنامه را به‌روزتر می‌کند. با اجرای این ایده بخش‌هایی از نمایشنامه "دختر یانکی" به ذائقه و نگاه تماشاگر ایرانی نزدیک‌تر خواهد شد.

نریمانی که پیش از این در نگارش مجموعه تلویزیونی "پایتخت 2" حضور داشت درباره وضعیت حضور خود در سومین بخش از این مجموعه توضیح داد: پیش از این با محسن تنابنده درباره نگارش "پایتخت 3" صحبت کردم که البته قرار بود مجموعه برای ماه رمضان تولید و پخش شود اما وقتی قرار شد "پایتخت 3" برای عید نوروز تولید شود به دلیل نوبت اجرای نمایش "دختر یانکی" نتوانستم در نگارش این مجموعه تلویزیونی همکاری کنم.

وی در پایان عنوان کرد: مطمئنم مجموعه "پایتخت 3" با حضور خشایار الوند که در نگارش بخش اول این مجموعه حضور داشت و اثری موفق شد، مجموعه موفقی خواهد بود و همکاری خشایار الوند و محسن تنابنده سطح کیفی خوبی برای "پایتخت 3" ایجاد می‌کند.

کوروش نریمانی اجرای نمایش‌هایی چون "جن‌گیر"، "والس مرده‌شوران"، "شوآیک" و "هتل پلازا" در کارنامه کاری خود دارد. سیامک صفری پیش از این در اکثر نمایش‌های کارگردانی شده توسط نریمانی به عنوان بازیگری به ایفای نقش پرداخته است.