طیبه نصراللهی‌، عضو انجمن عکاسان خانه تئاتر با بیان اینکه عکاس اصلی نمایش «بر فرس تندرو» بوده است گفت: متاسفانه یک هفته مانده به اجرای نمایش، تهیه کننده نمایش عدم همکاری را خواستار شد و در کمال ناباوری،‌ تمام عکس‌های مرا به نام فردی دیگر که از آشنایان او بود در بروشور به چاپ رساند

پایگاه خبری تئاتر: وی گفت:من از ابتدا با توجه به آشنایی و همکاری با دیگر دوستان متعهدانه با گروه همکاری کردم، اما با برخوردی دو از انتظار و غیر حرفه‌ای از سوی تهیه کننده تازه کار این نمایش روبرو شدم. حتی وقتی به وی اشتباهش را تذکر دادم، او با لحنی بد و توهین با من برخورد کرد.

عکاس با تجربه تئاتر در پایان اظهار داشت: من به دلیل اینکه نمایش، یک اثر مذهبی است،‌ اصلا دوست ندارم چنین اتفاقی رسانه‌ای و یا پیگیری شود، اما امیدوارم حداقل اگر برخی افراد تازه وارد به تئاتر اقدامی اشتباه را انجام می‌هند، فارق از همه ضررهای مالی و شغلی،‌ اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند.

 نمایش «بر فرس تندرو» کاری از محسن معینی از جمله آثاری بود که به گفته نویسنده آن از منابع متعدد و مهمی هم چون گنجینه الاسرار، لهوف، حماسه حسینی و... بهره‌ برده است، اما متاسفانه در بازآفرینی و تبدیل آن به یک نمایش‌نامه کمی ناکام مانده و حتی در شیوه اجرایی نمایش هم شاهد تقلیدی بودیم که هیچگاه آن طور که باید در تئاتر دینی جواب نداده است.