مرکز اتحادیه بین‌المللی نمایشگران عروسکی در ایران مجمع عادی خود را روز شنبه 30 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کن

پایگاه خبری تئاتر: مجمع با توجه به پایان فعالیت 4 ساله هیأت مدیره مبارک یونیما و ضرورت تجمع و هم اندیشی برای استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس و انتخاب هیأت مدیره و بازرس دوره جدید با حضور اعضا برپا می‌شود.

اعضا باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهند:

الف) استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس

 -حضور به موقع همگی همکاران برای رسیدن به حدنصاب لازم

 -در صورتی که حضور عضوی در مجمع میسر نباشد وی می تواند حق حضور و اعمال رای از سوی خود را به نماینده تام الاختیارش واگذار کند. هر فرد می‌تواند وکیل دو عضو دیگر باشد.

 -همراه داشتن کارت عضویت حضار و برگه کتبی واگذاری حق عضویت و اصل کارت عضو غایب برای نماینده وی الزامی است.

- پرداخت حق عضویت تا پایان سال 2013 میلادی (1392) و تأیید آن از سوی مسئول امور مالی مبارک یونیما به منزله عضویت و اجازه حق رای اعضا خواهد بود. (چنانچه اعضا رسید پرداخت حق عضویت خود را به دفتر یونیما تحویل نداده­‌اند، باید در روز مجمع آن را به همراه داشته باشند.

- اعضایی که خواستار نامزدی در انتخابات دور جدید هیأت مدیره و بازرس اند، باید فرم مربوط به نامزد شدن را که روی سایت مبارک یونیما - unima.ir - آمده تکمیل و تا 20 آذرماه به نشانی الکترونیکی   mobarakunima@gmail.com ارسال کنند.

اعضای مجمع باید شنبه 30 آذرماه ساعت 15 در تالار ناصری خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنرمندان و خانه هنرمندان ایران حضور پیدا کنند