سمانه زندی‌نژاد که قصد داشت نمایش «درخت سرخ، انجیر سرخ» را در جشنواره تئاتر فجر اجرا کند، از شرکت در این جشنواره انصراف داد.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان جوان تئاتر درباره دلایل انصراف خود از شرکت در جشنواره تئاتر فجر گفت: به دلیل تداخل اجرای عمومی نمایش قبلی‌ام «عروسک‌های سکوت» که این روزها روی صحنه است، فرصت تمرین و آماده کردن نمایش «درخت سرخ انجیر سرخ» را نداشتم و بهتر دیدم از حضور در جشنواره تئاتر فجر صرف نظر کنم.

زندی‌نژاد درباره داستان نمایش «درخت سرخ انجیر سرخ» که متن آن را نغمه ثمینی نوشته است، توضیح داد: این نمایش درباره خانواده‌ای است که عصر دلگیر یک روز جمعه در خانه هستند و ناگهان اتفاقی خیلی عجیب برای آن‌ها می‌افتد.

او قصد داشت این نمایش را در بخش چشم‌انداز سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر اجرا کند اضافه کرد: با اینکه از شرکت در جشنواره تئاتر فجر منصرف شده‌ام اما حتما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم تا این نمایش نوبت اجرای عمومی بگیرد.

سمانه زندی‌نژاد این روزها نمایش «عروسک‌های سکوت» را در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می‌برد که این نمایش مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است.

فریبا کامران، داریوش موفق، افسانه ماهیان، فرزانه سهیلی و سودابه بیان بازیگران این نمایش هستند.

متن این نمایش نوشته فرزانه سهیلی و داستان آن درباره دو خواهر است که در یک آتش‌سوزی مادرشان را از دست داده‌اند و پدر خود را مقصر می‌دانند.

این نمایش که تماشای آن به تماشاگران زیر 15 سال توصیه نشده، هر روز ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

سمانه زندی‌نژاد در دو سال گذشته نمایش‌های «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید» و «عروسک‌های سکوت» را در جشنواره تئاتر فجر اجرا کرد که هر دو نمایش جوایزی را از جشنواره‌های سی‌ویکم و سی‌ام تئاتر فجر دریافت کردند.