نمایش «قوی‌تر» به کارگردانی فرهاد خوشه‌بر، از ۱۵ آذر ماه، با اجرایی ویژه دانشجویان کار خود را در تالار مولوی آغاز می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «قوی‌تر» به نویسندگی یوهان آگوست‌ استریندبرگ، ترجمه احمد پوری و به کارگردانی فرهاد خوشه‌بر از فردا، 15 آذرماه اجرای خود را آغاز می‌کند.

این نمایش داستانی عاطفی دارد که قرار است در کنار دو بازیگر نمایش، هر شب یک بازیگر میهمان از هنرمندان برجسته تئاتر و سینمای کشور با گروه همراه شود.

نمایش‌ «قوی‌تر»، در اولین اجرای خود به مناسبت روز دانشجو، میزبان شیرین کاشفی، هنرمند دانشجو است. همچنین اجرای نخست نمایش نیز ویژه دانشجویان است.

خوشبه‌بر، کارگردان این نمایش پیش از این گفته بود «ما در این نمایش حس بویایی و چشایی تماشاگران را به کار می‌گیریم، در طول اجرا به مخاطبان قهوه به مخاطبان داده می‌شود و این شروع ماجرایی جذاب برای تماشاگران است. تلاش کردیم در این نمایش تجربه‌های جدیدی را به لحاظ شیوه اجرا انجام دهیم.»

فرهاد خوشه‌بر و گلاره مقدم در نمایش «قوی‌تر» ایفای نقش می‌کنند، همچنین این دو بازیگر به همراه گروه اجرایی نمایش هر شب میزبان یک هنرمند برجسته تئاتر و سینما خواهند بود. مرتضی انصاری‌فرد نیز به عنوان دستیار کارگردان در این نمایش، خوشه‌بر را همراهی می‌کند.