بلیت نمایش "که" کاری از گروه "دادا" با طراحی و کارگردانی شایان فیروزی با تخفیف ویژه به دانشجویان ارائه خواهد شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: این نمایش که از 29 مهرماه در تماشاخانه پندار به صحنه رفته است، در طول اجراهای خود با تخفیف ویژه میزبان دانشجویان تمامی رشته ها خواهد بود.

براین‌ اساس دانشجویان رشته تئاتر با 30 درصد تخفیف و دانشجویان سایر رشته‌ها با 20 درصد تخفیف و از طریق ارائه کارت دانشجویی به گیشه می‌توانند، بلیت این نمایش را دریافت نمایند.

گفتنی است این نمایش که پیش تر در خردادماه سال جاری در تماشاخانه پندار به صحنه رفته بود، دور دوم اجراهای خود را در شرایظی از سر گرفته که در هر اجرا بدلیل شیوه ی خاص اجرایی میزبان فقط 18 تماشاگر است.

"که" کلاژی از ادبیات روز جهان است که  با دست مایه قرار دادن تئاتر پست مدرن، ساختار شکنی می کند و با پرداخت به زندگی انسان امروز، تلنگری جنون آمیز به مخاطب می زند و او را وادار به اندیشیدن می کند.

در این اثر نمایشی امیرنیما الهی، حسام الدین حسنی، زینب دلنواز نژاد، زهره رمضانی، محمد زنجانی، حسین ضیائیان، مرضیه سلیمی فرد، سنا میرجعفری، سعید نادری، سراج نعمتی و امید نمازی شیرازی  به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل گروه عبارتند از طراح صحنه و انتخاب موسیقی: شایان فیروزی، طراح لباس: زینب دلنواز نژاد، طراح نور: کیانوش بابادی، سعید نادری، طراح پوستر و بروشور: امیرنیما الهی، گروه کارگردانی: مهسا باقری، ویدا کشاورز، مدیر هماهنگی: سنا میرجعفری، منشی صحنه: مرضیه سلیمی فرد، مدیر صحنه: سراج نعمتی، حسام الدین حسنی، دستیار صحنه: حسین ضیائیان، عکاس: میلاد جوادی، حامد شفیعی، ساخت تیزر: شایان فیروزی، حامد شفیعی، مینا بهکار،نازنین رفاهی، مدیر روابط عمومی: راحیل روحانی زاده، مشاور رسانه ای: زهره رمضانی و  تبلیغات فضای مجازی: خبرنامه تئاتر.

نمایش "که" از 29 مهر تا 14 آبان ماه  هر روز به جز شنبه ها ساعت 19:00 در تماشاخانه پندار به نشانی خیابان انقلاب، خیابان نجات اللهی (ویلا)، بعد از خیابان فلاحپور، پلاک 69 به صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت تیوال به نشانی  www.tiwall.com اقدام و یا به منظور رزرو تلفنی با شماره های 09196787032 و09374069982 تماس حاصل کنند.




 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater



اخبار تئاتر

خوانش «من، کالیبان» در سالن موج نو

فصل دوم فستیوال میکرولیو آغاز شد

پارسا پیروزفر با «ماتریوشکا» در تماشاخانه پالیز

اجرای «آخرین سفر» آغاز شد

هنرمندان از مالیات ۹% معاف شدند

«آخرین سفر» در تالار مولوی

اجرای «همشهری لیر»در تماشاخانه باران

«نبش قبر خاطرات یک مرد زنده که سال ها پیش مرده بود» در تالار محراب

هیات انتخاب تئاتر خیابانی سومین سوگواره خمسه معرفی شدند

یوسف باپیری: نمی‌توانستم در صف انتظار تئاترشهر و ایرانشهر بمانم

«عروسی خون» در تالار محراب

اجرای «آن که گفت آری، آن که گفت نه» آغاز شد

«قدم زدن با اسب» اثری تاثیرگذار در تاریخ معاصر ایران است

«ویولون تایتانیک» را به ایران می‌آورند

«موسیو ابراهیم» به یاد داوود رشیدی اجرا می‌شود

مراسم تشییع مرحوم سعید کشن فلاح برگرار شد

خوانش «بلندی ملال» به کارگردانی لیلی رشیدی در چارسو

نفیسه روشن بازیگر نمایش «معاشر» شد

˝خاندان مرگ˝در تماشاخانه پالیز

˝چشم های بسته از خواب˝ اجرا می‌شود

روس‌ها «مرد بالشی» یعقوبی را برگزیدند

آغاز فعالیت نخستین مرکز تخصصی مشاوره تئاتر

برنامه‌های نمایشی تئاتر مولوی اعلام شد