اجرای عمومی نمایش "خوشبختی در ادسا" نوشته و کار داوود پورحمزه از ساعت 20 روز یکشنبه نهم آبان ماه امسال با حضور بهاره رهنما بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان میهمان ویژه در سالن استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه آغاز می شود.

 

 
پایگاه خبری تئاتر: "خوشبختی در ادسا" داستان سه خواهر است که به دلیل فوت پدر و مادرشان در حادثه واژگونی قطار به سختی و با پول بافتنی های خواهر بزرگتر و نیز پول حاصل از فروش گیاهان دارویی روزگار می گذرانند و تنها یک بزغاله دارند که امید دارند تا با بزرگ شدنش بتوانند از شیر آن نیز استفاده کنند. از طرفی به دلیل جنگ تمام جوانان دهکده کشته یا ناقص شده اند و مردان دهکده نیزهیچکدام مردان سالمی نیستند. هر سه خواهر در حسرت داشتن خواستگار نیز هستند تا با دریافت نامه ای پی می برند که چوانی قصد احداث کارخانه چوب بری در ادسا را دارد و این خود سرآغاز ماجراهایی بین این سه خواهر است
"خوشبختی در ادسا" چهارمین تجربه داوود پورحمزه در مقام کارگردان است. وی پیش از این نمایش های: آساره، ابوالهول، همین امشب را کارگردانی کرده و شش تجربه نیز در حوزه نمایشنامه نویسی داشته و تاکسیدرمی، بوقلمونی برای استلا، لعنت به کسی که در این مکان آشغال بریزد، آساره، رقص چشمان، زیر کنبد کبود عناوین نمایشنامه های وی هستند.
 
 عواملی که در اجرای نمایش خوشبختی در ادسا با داوود پورحمزه همکاری می کنند عبارتند از: تهیه کننده : رضا دوستی، بازیگران : محبوبه تفضلی، ترانه کیوانلو، شیرین صفایی، دستیار کارگردان : محمد موسوی، طراح صحنه : داوود پورحمزه، طراح لباس : سحرآشتیانی، طراح موسیقی : مازیار فرجی، طراح پوستر و بروشور: امین یاوری ، طراح گریم : سپیده اسلامی، مدیر صحنه : میلاد سادات شریفی، مدیر تولید و روابط عمومی : باربد طولابی ، مدیران اجرایی: ستار مهرشاد، نیلوفر شایانی،مشاور تبلیغات و رسانه: امیردلفانی، امور ارتباطات رسانه ای: طراحان هنر ایرانیان (نساء نیکو- لاله محمودی) و روابط عمومی سه نقطه: ندا الماسیان طهرانی، زهرا نجفی و مصطفی محمودی، حامی تبلیغات مجازی :پیج تهران تماشا ،کاری از: باشگاه بازیگران چخوف، با همکاری: تئاتر مستقل_تهران وتماشاخانه سه نقطه.
 
نمایش "خوشبختی در ادسا" همه روزه ساعت 20 تا تاریخ جمعه 28 آبان ماه با بهای 15 هزارتومان و مدت زمان 45 دقیقه در سالن استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود و علاقه مندان دیدار از این نمایش می توانند با مراجعه به سایت فروش بلیت تیوال و یا تماس با شماره تلفن: 09100059205 نسبت به رزرو و خرید بلیت های این نمایش اقدام کنند.




صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater



اخبار تئاتر

خوانش «من، کالیبان» در سالن موج نو

فصل دوم فستیوال میکرولیو آغاز شد

پارسا پیروزفر با «ماتریوشکا» در تماشاخانه پالیز

اجرای «آخرین سفر» آغاز شد

هنرمندان از مالیات ۹% معاف شدند

«آخرین سفر» در تالار مولوی

اجرای «همشهری لیر»در تماشاخانه باران

«نبش قبر خاطرات یک مرد زنده که سال ها پیش مرده بود» در تالار محراب

هیات انتخاب تئاتر خیابانی سومین سوگواره خمسه معرفی شدند

یوسف باپیری: نمی‌توانستم در صف انتظار تئاترشهر و ایرانشهر بمانم

«عروسی خون» در تالار محراب

اجرای «آن که گفت آری، آن که گفت نه» آغاز شد

«قدم زدن با اسب» اثری تاثیرگذار در تاریخ معاصر ایران است

«ویولون تایتانیک» را به ایران می‌آورند

«موسیو ابراهیم» به یاد داوود رشیدی اجرا می‌شود

مراسم تشییع مرحوم سعید کشن فلاح برگرار شد

خوانش «بلندی ملال» به کارگردانی لیلی رشیدی در چارسو

نفیسه روشن بازیگر نمایش «معاشر» شد

˝خاندان مرگ˝در تماشاخانه پالیز

˝چشم های بسته از خواب˝ اجرا می‌شود

روس‌ها «مرد بالشی» یعقوبی را برگزیدند

آغاز فعالیت نخستین مرکز تخصصی مشاوره تئاتر

برنامه‌های نمایشی تئاتر مولوی اعلام شد