دو اثر تازه شاهرخ‌خان از بعضی نظرها منحصربفرد هستند. اولی یک کار تلویزیونی به نام «ستارگی» است و دومی «شاه» نام دارد که با حال وهوایی اکشن و دلهره‌آور تهیه می‌شود.

چارسو پرس:  سال گذشته برای این خان مسلمان و بزرگ بالیوودی سال بسیار خوبی بود. سه فیلم از او به روی پرده سینماهای هند رفت که دوتای آنها رقم‌های فروش عالی را رد کرده و رکوردشکن شدند… با وجود این موفقیت‌های استثنایی، شاهرخ خان اعلام کرد پروژه‌های تازه‌اش را با دقت انتخاب می‌کند و عجله‌ای برای حضور تازه مقابل دوربین سینما را ندارد. این در حالی است که این پادشاه جدول گیشه سینماهای هند، در کنار بازی در فیلم‌هایش یکی از تهیه کنندگان آنها نیز هست.


دو اثر تازه بازیگر در سال جاری از بعضی نظرها منحصربفرد هستند. اولی یک کار تلویزیونی به نام «ستارگی» است که حال و هوایی مستند دارد و شاهرخ در یکی از اپیزودهای آن حضور دارد. این مجموعه درباره ستارگان مطرح صنعت سینمای هند است و به بررسی وضعیت آنها در دل این صنعت می‌پردازد. شاهرخ خان در ابتدای ورود به عالم هنر، بازیگر یکی دو سریال تلویزیونی بود و بعد از آن راهی دنیای سینما شد.


دومین کار بازیگر «کینگ/ شاه» نام دارد که در حال وهوایی اکشن و دلهره آور تهیه می‌شود. اطلاع چندانی از داستان فیلم نیست، اما آنچه بیشتر از داستان فیلم توجه عمومی را به خود جلب کرده، همبازی او در آن است. نقش مقابل شاهرخ را در این درام دلهره آور تعلیقی، دخترش سوهانا بازی می کند. سوهانا خان سال گذشته به جمع بازیگران بالیوود پیوست. شاهرخ در کنار سوهانا، پسری به نام آریان دارد که او هم قرار است راه پدر بازیگرش را برود.