یکی از چند ابرقهرمان موفق این روزهای ژانر کمیک استریپی، در سال جدید مقابل دوربین قسمت دیگری از فرانچایز «ثور» نیست!
چارسو پرس: طی ماه‌های گذشته کریس همسورث مشغول بازی در اکشن آینده‌نگرانه «فیوریوسا» در استرالیا بوده است. جرج میلر فیلمساز استرالیایی کارگردان این فیلم است و همسورث که خودش استرالیایی‌تبار است، با حضور در این فیلم دیدار تازه‌ای با سرزمین و فامیل‌هایش در آنجا داشته است. «فیوریوسا» در دنیای «مکس دیوانه/ مدمکس» اتفاق می‌افتد و برای سال جاری، روانه پرده سینماها می‌شود.

همسورث این روزها خودش (در حقیقت صدای خودش!) را آماده همکاری با یک پروژه انیمیشنی می‌کند که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است. این انیمیشن حال و هوایی کمدی اکشن دارد و بازیگر صداپیشه اصلی آن است. سازندگان فیلم گفته‌اند با شروع کار تولید، داستان و اطلاعات تکمیلی را در اختیار رسانه‌ها قرار می دهند.
فیلم تازه دیگر همسورث، یک درام زندگی‌نامه‌ای درباره هالک هوگان است که با نام پروژه هوگان وارد مرحله تولید می‌شود.

رسانه‌ها در کنار معرفی فیلم‌های جدید همسورث، به این نکته اشاره می‌کنند که فعلا خبری از ساخت قسمت تازه‌ای از مجموعه بلاک‌باستر ثور نیست و حتی فیلمنامه‌ای هم برای آن آماده نشده است.

به این ترتیب، احتمالا بحث تولید قسمت تازه این فرانچایز موکول به سال آینده خواهد شد. همسورث عمده شهرت سینمایی خود را برای ایفای نقش ابرقهرمان ثور با چکشی که در دست دارد، به دست آورده است.