مارگارت کوالی از ایفای نقش در سریال برگرفته از واقعیت سرویس Hulu کناره‌گیری کرده است.
چارسو پرس: بازیگر ۲۹ ساله آمریکایی که اخیراً به سبب ایفای نقش در فیلم و سریال Poor Things و Maid حسابی مورد توجه قرار گرفته و جوایزی را نیز کسب نموده، در همکاری با سرویس استریم هولو برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی بدون عنوانی برگزیده شده بود که روایتی براساس واقعیت را به تصویر می‌کشید. روایتی حول محور زنی به نام آماندا ناکس که در سال ۲۰۰۷ میلادی به قتل یک دانشجوی انگلیسی متهم شد.

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ددلاین، مارگارت کوالی که برای ایفای نقش آماندا ناکس برگزیده شده بود تا روایتی جنایی و درام را به تصویر بکشد، به سبب مشغله‌های کاری بسیار زیاد مجبور شده تا از این پروژه کناره‌گیری نماید و سران Hulu را مجبور نماید تا به دنبال بازیگر جدیدی برای حضور در این سریال مورد انتظار و بحث برانگیز باشند. سریالی که در ماه اکتبر پروسه فیلم‌برداری‌اش آغاز خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی که توسط خالق آثاری نظیر This Is Us و Gossip Girl ساخته خواهد شد، برای پخش در طی ۸ قسمت برنامه ریزی شده و یکی از پیچیده‌ترین و جنجالی‌ترین پرونده‌های کشور ایالات متحده آمریکا را در طی ۲ دهه اخیر در مرکز توجه داستان قرار می‌دهد که قطعاً دوست داران ژانر جنایی را به وجد خواهد آورد.