استیو بوشمی به جمع بازیگران فصل دوم سریال Wednesday اضافه شده و قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کند.
چارسو پرس: بازیگر برنده جایزه امی و گلدن گلوب یعنی استیو بوشمی که سابقه همکاری با کارگردان‌های برجسته‌ای همچون برادران کوئن و کوئنتین تارانتینو را دارد، یکی از بازیگران جدیدی است که برای نقش‌آفرینی در فصل دوم سریال «ونزدی» محصول سرویس آنلاین نتفلیکس به خدمت گرفته شده است. این بازیگر قرار است در فصل دوم نقش مدیر جدید Nevermore Academy را بازی کند.

با اینکه حضور استیو بوشمی توسط خبرگزاری‌های مختلف گزارش شده است ولی هنوز به صورت رسمی حضور وی در فصل دوم سریال «ونزدی» تأیید نشده و این موضوع اصلا جای تعجب ندارد چراکه سرویس آنلاین نتفلیکس هنوز تولید فصل دوم را شروع نکرده است و احتمالا می‌خواهد با شروع تولید، حضور این بازیگر را در فصل دوم اعلام کند.
در حال حاضر اطلاعات چندانی از فصل دوم سریال «ونزدی» در دست نیست اما با این وجود، فصل دوم سریال «ونزدی» قرار است با حضور دوباره جنا اورتگا در نقش شخصیت اصلی داستان یعنی ونزدی آدامز باشد. شخصیت‌های آشنای دیگری همچون انید با بازی اما مایرز، بیانکا با بازی جوی ساندی و یوجین با بازی موسی مصطفی نیز در فصل دوم حضور خواهند داشت.

فصل اول سریال «ونزدی» به هنگام پخشش روی سرویس آنلاین نتفلیکس توانست توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خودش جلب کند و به یکی از پربازدیدترین سریال‌های این سرویس آنلاین تبدیل شود. از همین رو، هیجان و هایپ برای فصل دوم این سریال بسیار زیاد است.