پارامونت پیکچرز اولین تریلر انیمیشن Transformers One را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی اپتیموس پرایم و مگاترون هستیم.
دچارسو پرس: اولین تریلر انیمیشن Transformers منتشر شده است. پارامونت پیکچرز همان‌طور که قبلا وعده داده بود، امروز اولین تریلر انیمیشن Transformers One را منتشر کرد که در طول آن شاهد ماجراجویی اپتیموس پرایم جوان و مگاترون جوان هستیم که هدفی پیدا می‌کنند که باید با همکاری دیگر تبدیل شوندگان با تهدیدی ناشناخته مواجه شوند و سایبرترون را نجات دهند. درواقع این تریلر منشا قدرت تبدیل شوندگان را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:



جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4 که برای آن جایزه اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Transformers One را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp را در کارنامه خود داشته‌اند، است. علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر انیمیشن Transformers One نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:


انیمیشن Transformers One داستان اپتیموس پرایم جوان و مگاترون جوان را دنبال می‌کند که از برادری به دشمنان قسم خورده یکدیگر تبدیل شده‌اند و تمرکز فیلم روی روابط این دو شخصیت خواهد بود. کریس همسورث در نقش اپتیمون پرایم، برایان تایری هنری در نقش مگاترون، اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا، کیگان مایکل کی در نقش بامبل بی، جان هم در نقش سنتینل پرایم، لارنس فیشبرن در نقش آلفا تریون و استیو بوشمی از جمله صداپیشگان انیمیشن Transformers One هستند.

انیمیشن Transformers One قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریو ۱۴۰۳) اکران شود.