نمایش «خانه پاکیزه» نوشته سارا رول و به کارگردانی مانلی حسین‌پور است که قصد دارد در فضایی کمدی به روزمرگی و تکرار در زندگی برخی خانواده‌ها بپردازد

پایگاه خبری تئاتر: مانلی حسین‌پور کارگردان نمایش «خانه پاکیزه» که این روزها برای حضور در بخش نسل نو سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر آماده می‌کند، در گفت‌و‌گو اظهار داشت: «خانه پاکیزه» نوشته سارا رول و ترجمه مازیار معاونی یک رئال جادویی است که درباره زوجی است که زندگی‌شان به یکنواختی و روزمرگی رسیده و مرد برای فرار از تکرار در زندگی‌اش ازدواج مجدد می‌کند.

وی ادامه داد: این نمایش از فضای کمدی برخوردار است و در آن هر شخصیتی دارای یک معضل است؛‌ شیوا ابراهیمی،‌ امیرحسین رستمی، شبنم فرشادجو، آزاده مویدی فرد و فروغ قجابگلی بازیگران «خانه پاکیزه» هستند.

کارگردان نمایش «ابرهای باران‌زا» هدفش از اجرای نمایش «خانه پاکیزه» را بیان روزمرگی در زندگی برخی از خانواده‌ها خواند و گفت: در واقع در این نمایش قصد دارم زندگی خانواده‌هایی را نشان بدهم که زندگی شان به یکنواختی ‌رسیده و به جای رفع آن، دست به فرار می‌زنند.

این کارگردان تئاتر در خصوص نسل نو جشنواره تئاتر فجر نیز خاطرنشان کرد: نسل نو با وجود اینکه شرکت‌کنندگان آن کم تجربه هستند اما تنوع بیشتری در متون دارد و به نظرم کارگردانان آن خلاق‌تر هستند.

عوامل این نمایش عبارتند از سیاوش لطفی موسیقی، الهام شعبانی طراح لباس،‌ میثم نویریان طراح صحنه، میثم بزرگ زادگان دستیار کارگردان و فرانک صباحی مشاور کارگردان هستند.