نمایش کمدی «حساب پرداخت نمی‌شه» جدیدترین اثر گروه تئاتر پاپتی ها به طراحی و کارگردانی هادی عامل که از یکم دی ماه اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر شروع کرده است برای همراهی بیشتر با دانشجویان و هنرجویان آموزشگاه های هنری تخفیف ویژه در نظر گرفت.

 

پایگاه خبری تئاتر: دانشجویان تمامی رشته های دانشگاهی و همچنین هنرجویان آموزشگاه‌های هنری می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش با ارائه کارت دانشجویی معتبر از 40% تخفیف ویژه استفاده کنند.

نمایش «حساب پرداخت نمی‌شه» که از جمله آثار داریوفو نمایشنامه نویس مطرح دنیا محسوب می‌شود با هنرمندی هدایت هاشمی، سید علی صالحی، شیوا ابراهیمی، علی عامل هاشمی و لبخند بدیعی روایت گر داستان دو خانواده ایتالیایی است که به دلیل بالا رفتن قیمت اجناس مختلف و نداشتن پول کافی، دست به دزدی زده و برای پنهان کردن اجناس دزدیده شده از چشم پلیس درگیر ماجراهای عجیبی می‌شوند.

این نمایش که فقط تا 30 دی ماه هر شب ساعت 18:15 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی در تماشاخانه ایرانشهر میزبان حضور مخاطبین خواهد بود تا به امروز مورد استقبال تماشاگرانی بسیاری قرار گرفته و چهره های مختلف فرهنگی و هنری نیز از آن دیدن کرده‌اند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت و بهرمندی از تخفیف های ویژه ای که برای تماشاگران در نظر گرفته شده است به سامانه تیوال مراجعه کنند.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان / اعلام برگزیدگان

جعفر والی پیشکسوت تئاتر درگذشت

صدا بردار تئاتر باید کارگردانی صدا کند

اعلام ۱۰ اثر برگزیده بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر

رونمایی از دو کتاب زندگی نامه جبار باغچه بان

پوستر نمایش "حادثه در ویشی" رونمایی شد

ادوارد آلبی موضوع دومین شماره "نقد هنر"

انتقاد یک کارگردان از تماشاخانه ارغنون به دلیل عدم تعهد به قرارداد

حسین پاکدل «کابوس حضرت اشرف» را به فجر می‌برد

«ماتریوشکا» تا ۱۹ دی ماه روی صحنه می‌ماند

تازه‌ترین نمایش‌های تماشاخانه پالیز معرفی شدند.

«بانوی گم‌شده» با مهشاد مخبری روی صحنه می‌رود