هفته پایانی بهمن ماه برخی نمایش ها آغاز و برخی دیگر پایان می یابد و در این میان نمایش هایی هستند که تا اسفند ماه نیز به اجراهای خود ادامه می دهند.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش هایی که این هفته کار خود را آغاز می کنند عبارتند از:
- نمایش «باغ آلبالو» به نویسندگی آنتوان چخوف و کارگردانی اکبر زنجان‌پور ساعت 18 به مدت 100 دقیقه در تالار وحدت به صحنه می رود.

- نمایش «ریش فیدل غبغب مرکل» به نویسندگی و کارگردانی امیر علی نبویان از روز سه شنبه ساعت 19 در سالن 1 تماشاخانه پالیز نمایش داده می شود.

- نمایش «لیرشاه» به نویسندگی کیوان سررشته و کارگردانی محمد عاقبتی از روز یکشنبه ساعت 18 به مدت 70 دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر به صحنه می رود.

- نمایش «آخرین نامه» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا از روز چهارشنبه ساعت 18 به مدت 90 دقیقه در سالن 2 تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.

- نمایش «مانوس» به نویسندگی لیلا حکمت نیا و کیوان سررشته و کارگردانی نازنین سهامی زاده از روز یکشنبه ساعت 20 به مدت 80 دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می رود.

- نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» به نویسندگی سعید آلبوعبادی و کارگردانی روناک قاسمی از روز یکشنبه ساعت 17 به مدت 60 دقیقه در تئاتر باران اجرا می شود.

- نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگامی از روز یکشنبه ساعت 20 به مدت 75 دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر اجرا می شود.

- نمایش «تعطیلات آخر هفته» به نویسندگی زین العابدین تقی پور و محمدرضا ارکان و کارگردانی محمد رضا آزاد فرد از روز دوشنبه ساعت 18 به مدت 65 دقیقه در سالن بزرگ تالار مولوی به صحنه می رود.

- نمایش «غروب روزهای آخر پاییز» به نویسندگی فردریش دورنمات و کارگردانی محمود یوسفی از روز یکشنبه ساعت 19 به مدت 45 دقیقه در تماشاخانه دراما اجرا می شود.

- نمایش «خدای کشتار» به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی علی سرابی از روز یکشنبه ساعت 20 به مدت 85 دقیقه در سالن 2 تماشاخانه پالیز نمایش داده می شود.

- نمایش «شعله ۲» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان از روز یکشنبه ساعت 20:15 به مدت 75 دقیقه در سالن حافظ اجرا می شود.

- نمایش «مستند شلتر» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی امین میری از روز دوشنبه ساعت 17:30 در سالن قشقایی تئاترشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «خانم ایکس» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه از روز چهارشنبه ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در خانه نمایش دا به صحنه می رود.

- نمایش «هام» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده از روز یکشنبه ساعت 20 در سالن سایه تئاترشهر نمایش داده می شود.

نمایش هایی که به اجرای خود در این هفته ادامه می دهند

- نمایش «ماما یرما» به کارگردانی فرزین نوبرانی ساعت 18:15 به مدت 60 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می رود.

- نمایش «خبرگو» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا میرزایی نژاد ساعت 19:30 به مدت 65 دقیقه در سالن ارغنون اجرا می شود.

- نمایش «مافیا» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند ساعت 21 به مدت 85 دقیقه در تئاتر باران نمایش داده می شود.

- نمایش «چرا نازی پرواز کرد؟!» به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه می رود.

- نمایش «من...» به نویسندگی حمید ورد و فرهاد تجویدی و کارگردانی فرهاد تجویدی ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه در پردیس تئاتر تهران (خاوران) اجرا می شود.

- نمایش «سونات اشباح» به نویسندگی آگوست استریندبرگ و کارگردانی خشایار خلیل خانی ساعت 17:45 به مدت 60 دقیقه در سالن ارغنون نمایش داده می شود.

- نمایش «جنون یک نویسنده» به نویسندگی و کارگردانی پوریا فردرو ساعت 17 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه دراما به صحنه می رود.

- نمایش «دستت را به من بده» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری آریان رضائی ساعت 19 به مدت 40 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا می شود.

- نمایش «کلاه گیس» به نویسندگی ناتالیا گینزبورگ و کارگردانی نگار انسان ساعت 18:30 به مدت 45 دقیقه در تماشاخانه پندار نمایش داده می شود.

- نمایش «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل ساعت 19:30 به مدت 120 دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر اجرا می شود.

- نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی ساعت 17:30 به مدت 75 دقیقه در سالن سایه تئاترشهر داده می شود.

- نمایش «حرفه ای» به نویسندگی دوشان کواچویچ و کارگردانی رضا کیانیان در دو نوبت 17 و 21 به مدت 60 دقیقه در سالن 1 تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.

- نمایش «کله پوک ها» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی محسن ستوده ساعت 19:30 به مدت 75 دقیقه در سالن استاد پرویز پرستویی موسسه گندم اجرا می شود.

- نمایش «سگ خوری» به نویسندگی محمدرضا قلی پور و کارگردانی داود کرد بچه ساعت 19 به مدت 75 دقیقه در تماشاخانه تتماج نمایش داده می شود.

- نمایش «مدارِ بسته» به نویسندگی و کارگردانی پگاه طبسی نژاد ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه در تئاتر مستقل تهران به صحنه می رود.

- نمایش «کمدی الهی جلد چهارم» به نویسندگی سیاوش پاکراه و کارگردانی محمد جواد طاهری ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان نمایش داده می شود.

- نمایش «عشق به دیکتاتورها کمک نمی‌کند» به نویسندگی آرام محضری و کارگردانی هانی صالحی ساعت 20:30 به مدت 80 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می رود.

- نمایش «بازگشت به خانه» به نویسندگی هارولد پینتر و کارگردانی رامین معصومیان و فرید قادر پناه ساعت 21:15 در سالن ارغنون اجرا می شود.

- نمایش «دره شیطان» به نویسندگی و کارگردانی پونه عبدالکریمزاده ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری نمایش داده می شود.

- نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ ساعت 19:30 به مدت 100 دقیقه در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می رود.

- نمایش «هدیه مرموز» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خاسب ساعت 18:30 به مدت 30 در پردیس تئاتر تهران (خاوران) اجرا می شود.

- نمایش «سرشاخ» به نویسندگی کیوان نخعی و کارگردانی نیما ذاکر ساعت 19:30 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه بازیگاه نمایش داده می شود.

- نمایش «بلاتاریا» به نویسندگی و کارگردانی مهدی رحیمی سده ساعت 18 به مدت 50 دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می رود.

- نمایش «دکتر استوکمان (دشمن مردم)» به نویسندگی هنریک ایبسن و کارگردانی علی پویان ساعت 20 به مدت 80 در سالن چهارسو تئاترشهر اجرا می شود.

- نمایش «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی بهنام زینعلی ساعت 17:15 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی نمایش داده می شود.

- نمایش «نخاله‌ها» به نویسندگی و کارگردانی ناصر حمیده ابوالمعالی در سه نوبت 20:15، 21 و 22:30 در سینما کانون قدس به صحنه می رود.

- نمایش «پنجره شکسته» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سعید داخ ساعت 20 به مدت 55 در خانه نمایش اجرا می شود.

نمایش هایی که این هفته به اجرای خود پایان می دهند

- نمایش «گالیله» به نویسندگی برتولت برشت و کارگردانی نازنین زهرا رفیعی تا روز جمعه ساعت 20:30 در سالن بزرگ تالار مولوی نمایش داده می شود.

- نمایش «همان همیشگی» به نویسندگی ریما رامین فر و کارگردانی یاشار بیک زاده تا روز جمعه ساعت 17:30 به مدت 60 دقیقه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه اجرا می شود.

- نمایش «برای کلاه آهنی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی پژمان عبدی تا روز جمعه ساعت 19 به مدت 80 دقیقه در تئاتر باران به صحنه می رود.

- نمایش «نسبیت خاص» به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی سمانه زندی نژاد تا روز سه شنبه ساعت 17:15 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان نمایش داده می شود.

- نمایش «افسانه‌ی شاعر یوش (کنسرتو برای یک بازیگر)» به کارگردانی احسان صبوحی ساعت 19:30 به مدت 50 دقیقه در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود.

- نمایش «4+ یک روایت از رها دختر خانم عضدی» به نویسندگی و کارگردانی سپیده عیدی تا روز چهارشنبه ساعت 18 به مدت 70 دقیقه در تماشاخانه فانوس به صحنه می رود.

- نمایش «کمدی استشمامات» به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی میثم عبدی تا روز یکشنبه ساعت 18:30 به مدت 105 دقیقه در تماشاخانه پایتخت مجموعه کنش معاصر نمایش داده می شود.

- نمایش «سه گانه اورنگ» به نویسندگی علیرضا نادری، محمد امیر یار احمدی و نیما نادری و کارگردانی محمد حاتمی تا روز جمعه در دو نوبت 17 و 20:30 به مدت 90 در تماشاخانه پایتخت مجموعه کنش معاصر اجرا می شود.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«یوجینو باربا» تعزیه ایران را تحسین کرد

اصغر خلیلی «میراث» بهرام بیضایی را به تماشاخانه سنگلج می‌برد

اجرای دو استندآپ کمدی و یک نمایش ایرانی در سوئد

رحمانیان «به نام تمام مادران» را اجرا می‌کند

حسن معجونی و لیلی رشیدی با «لیرشاه» در ایرانشهر

نمایشنامه «قواعد بازی» منتشر شد

«یک ماه با نمایشنامه نویسان معاصر فرانسه» در تئاتر شهر

صالحی امیری: بودجه تئاتر در سال 96 دو برابر می شود

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با صدای استاد شجریان / معرفی برگزیدگان