سرانجام مشخص شد کدام بازیگر قرار است نقش گالاکتوس را در فیلم The Fantastic Four به تصویر بکشد.
چارسو پرس: بازیگر نقش شرور و منفی اصلی فیلم چهار شگفت انگیز مشخص شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که رالف اینسون قرار است نقش شرور و منفی گالاکتوس را در فیلم The Fantastic Four بازی کند. رالف اینسون بیشتر برای بازی در نقش آمیکوس کارو در فیلم‌های هری پاتر، سریال بازی تاج و تخت، سریال Chernobyl، فیلم The Witch، فیلم Ready Player One، فیلم The Ballad of Buster Scruggs، فیلم The Green Knight، فیلم The Tragedy of Macbeth و فیلم The Northman شناخته می‌شود.

از فیلم‌های اخیر این بازیگر بریتانیایی می‌توان به حضور در فیلم The Creator و فیلم The First Omen اشاره کرد و او اخیرا در فیلم Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز بازی کرده است. اینسون هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Frankenstein به کارگردانی گیرمو دل تورو حضور دارد. رالف اینسون همچنین در دنیای بازی در آثاری چون بازی Assassin's Creed IV: Black Flag، بازی Final Fantasy XVI و بازی Diablo IV حضور داشته است که برای نقش‌آفرینی در بازی فاینال فانتزی 16 او توانست نامزد دریافت جایزه بفتا شود.
رالف اینسون همچنین پیش از این به‌عنوان یکی از اعضای گروه روجر در فیلم نگهبانان کهکشان حضور داشته است. پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش جانی استورم ملقب به هیومن تورچ، ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم ملقب به تینگ، جولیا گارنر در نقش شالا-بال ملقب به سیلور سرفر، پال والتر هاوزر و جان مالکوویچ از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Fantastic Four حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.
فیلم The Fantastic Four در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم چهار شگفت‌انگیز از تابستان امسال در بریتانیا آغاز خواهد شد.