نمایش بازگشت به خانه نوشته هارولد پینتر و کارگردانی رامین معصومیان و فرید قادرپناه روز شنبه 30 بهمن ماه سال جاری اجرای ویژه هنرمندان، اهالی رسانه و منتقدان را به روی صحنه می برد.

                   

پایگاه خبری تئاتر از روابط عمومی گروه: با هماهنگی های انجام شده میان گروه اجرایی و مدیریت تماشاخانه ارغنون، جهت احترام به هنرمندان، اهالی رسانه و منتقدان محترمی که در روزهای عادی اجرای این نمایش، فرصت تماشای آن را نیافته اند، اجرای ویژه ای را در روز شنبه 30 بهمن ماه برای این عزیزان تدارک دیده است.

بازگشت به خانه که دو اجرای موفق را در بخش به علاوه فجر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تجربه کرده و اجراهای خود را گروه از روز جمعه 15 بهمن امسال اجراهاي عمومي خود را در تماشاخانه ارغنون آغاز کرده است روایتگر داستان  تدي پسر بزرگ  خانواده ای است  که پس از مرگ مادرش  خانه را ترک کرده  و بعد ازگذشت  ٦ سال به همراه همسرش به خانه باز می گردد. خانواده ي او كه سالهاست زني را در خانه نديده اند ....

بر پایه این گزارش عواملی که در به روی صحنه آمدن بازگشت به خانه همکاری دارند عبارتند از: فتاح محمدی (مترجم) فريد قادر پناه و رامين معصوميان (طراح ، دراماتورژ و كارگردان )، علي دولت‌ياري (دستيار كارگردان ) ، بازيگران به ترتیب حروف الفبا: جعفر برقي كيوان، امين جلالي ، رامين جعفري ، حميدرضا كشوردوست ، مينا زرناني ، كاوه مرحمتي ، آزاده مشعشعي، اِمونا پيكريان (منشي صحنه )،رضا قانعي و مهسا مشعشعي (موسيقي )، سارا اسكندري(طراح گريم )، مصطفي محمودي (مشاور اطلاع ‌رساني و تبليغات )، سياوش گودرزي و پريا الهي ( مجريان گريم )،حسام حيدري (پيرايش مو ) ، لاله محمودي (امور ارتباطات رسانه‌ايي و روابط عمومي ) ، نساء نيكو و ندا الماسيان طهراني (تبليغات فضاي مجازي ، طراحان هنر ايرانيان) تهیه کننده: گروه ریگولیتو

اجرای ویژه هنرمندان، اهالی رسانه و منتقدان نمایش بازگشت به خانه ساعت 21:15 روز شنبه 30 بهمن ماه در تماشاخانه ارغنون واقع در خیابان حافظ ،  خیابان نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱، برگزار می شود و گروه تئاتر ریگولیتو با افتخار از هنرمندان، اهالی رسانه و منتقدان گرامی برای تماشای این اثر دعوت به عمل می آورد.

نمايش بازگشت به خانه همه روزه تا 12 اسفند ساعت 21:15 به مدت 70 دقيقه در تماشاخانه ارغنون به روي صحنه مي‌رود. علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهيه بليت‌هاي اين نمايش با شماره تلفن 09353472965 تماس بگيرند  يا از طريق سايت تيوال نسبت به رزرو صندلي‌هاي مورد نظر خود اقدام كنند.




 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«یوجینو باربا» تعزیه ایران را تحسین کرد

اصغر خلیلی «میراث» بهرام بیضایی را به تماشاخانه سنگلج می‌برد

اجرای دو استندآپ کمدی و یک نمایش ایرانی در سوئد

رحمانیان «به نام تمام مادران» را اجرا می‌کند

حسن معجونی و لیلی رشیدی با «لیرشاه» در ایرانشهر

نمایشنامه «قواعد بازی» منتشر شد

«یک ماه با نمایشنامه نویسان معاصر فرانسه» در تئاتر شهر

صالحی امیری: بودجه تئاتر در سال 96 دو برابر می شود

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با صدای استاد شجریان / معرفی برگزیدگان