هفته نخست اسفند برخی نمایش ها آغاز و برخی دیگر پایان می یابند و در این میان نمایش هایی هستند که تا پایان اسفند ماه نیز به اجراهای خود ادامه می دهند.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش هایی که از امروز 30 بهمن ماه تا روز جمعه ششم اسفند ماه به صحنه می روند به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

** نمایش هایی که این هفته کار خود را آغاز می کنند
- نمایش «پزشک نازنین» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی آرسام فتاحی از روز سه شنبه ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه نمایش داده می شود.

- نمایش «جلسه خانوادگی» به نویسندگی و کارگردانی شقایق عرفی نژاد از روز یکشنبه ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه ‌نقطه به صحنه می رود.

- نمایش «جیم، جام، جسی» به نویسندگی و کارگردانی یسنا پورسینا از روز چهارشنبه ساعت 20 به مدت 80 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود.

- نمایش «فریدون فرمانی فراهانی» به نویسندگی و کارگردانی حمید پاک‌ نیا از روز چهارشنبه ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان نمایش داده می شود.

- نمایش «پیغام بگذارید ... » به نویسندگی سید علی معتضدی از روز یکشنبه ساعت 18 به مدت 50 دقیقه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه می رود.

- نمایش «کافه سایه» به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی مجید واحدی زاده از روز چهارشنبه ساعت 20:30 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه اجرا می شود.

- نمایش «شایعات» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی مهدی اصغریان از روز یکشنبه ساعت 18:30 به مدت 120 دقیقه در خانه فرهنگ فدک نمایش داده می شود.

- نمایش «ال نینو» به کارگردانی نسیم افشارپور از روز یکشنبه ساعت 19 در تالار ناصرخسرو به صحنه می رود.

- نمایش «سمنو» به نویسندگی خیرالله تقیانی پور و کارگردانی سینا شفیعی از روز سه شنبه ساعت 18 در پلاتو اجرا تئاتر شهر اجرا می شود.

- نمایش «نام تمام مادران...» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان از روز سه شنبه در دو نوبت 18:30 و 20:30 در تماشاخانه پایتخت مجموعه کنش معاصر نمایش داده می شود.

- نمایش «بزرگراه» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی از روز یکشنبه ساعت 18:30 در تماشاخانه سرو به صحنه می رود.

** نمایش هایی که به اجرای خود در این هفته ادامه می دهند

- نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ ساعت 19:30 به مدت 100 دقیقه در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می رود.

- نمایش «دره شیطان» به نویسندگی و کارگردانی پونه عبدالکریمزاده ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری نمایش داده می شود.

- نمایش «دکتر استوکمان (دشمن مردم)» به نویسندگی هنریک ایبسن و کارگردانی علی پویان ساعت 20 به مدت 80 در سالن چهارسو تئاترشهر اجرا می شود.

- نمایش «جایی در میان خوک ها» به نویسندگی آثول فوگارد و کارگردانی فرید عزیزی تا ساعت 20:45 به مدت 75 دقیقه در تماشاخانه دراما نمایش داده می شود.

- نمایش «بازگشت به خانه» به نویسندگی هارولد پینتر و کارگردانی رامین معصومیان و فرید قادر پناه ساعت 21:15 در سالن ارغنون اجرا می شود.

- نمایش «تعطیلات آخر هفته» به نویسندگی زین العابدین تقی پور و محمدرضا ارکان و کارگردانی محمد رضا آزاد فرد ساعت 18 به مدت 65 دقیقه در سالن بزرگ تالار مولوی به صحنه می رود.

- نمایش «خبرگو» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا میرزایی نژاد ساعت 19:30 به مدت 65 دقیقه در سالن ارغنون اجرا می شود.

- نمایش «خدای کشتار» به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی علی سرابی ساعت 20 به مدت 85 دقیقه در سالن 2 تماشاخانه پالیز نمایش داده می شود.

- نمایش «شعله 2» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان ساعت 20:15 به مدت 75 دقیقه در سالن حافظ اجرا می شود.

- نمایش «خانم ایکس» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در خانه نمایش دا به صحنه می رود.

- نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگامی ساعت 20 به مدت 75 دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر اجرا می شود.

- نمایش «لیرشاه» به نویسندگی کیوان سررشته و کارگردانی محمد عاقبتی ساعت 18 به مدت 70 دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر به صحنه می رود.

- نمایش «زنبور» به نویسندگی بهزاد آقاجانی و کارگردانی بهزاد آقاجانی و محمد مطهری پور ساعت 18:30 در خانه نمایش دا اجرا می شود.

- نمایش «کلفت ها» به نویسندگی ژان ژنه و کارگردانی سپیده صیفوری و فاطمه صارمی ساعت 18:15 به مدت 60 در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به صحنه می رود.

- نمایش «آخرین نامه» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا ساعت 18 به مدت 90 دقیقه در سالن 2 تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.

- نمایش «باغ آلبالو» به نویسندگی آنتوان چخوف و کارگردانی اکبر زنجان‌پور ساعت 18 به مدت 100 دقیقه در تالار وحدت به صحنه می رود.

- نمایش «مدارِ بسته» به نویسندگی و کارگردانی پگاه طبسی نژاد ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه در تئاتر مستقل تهران به صحنه می رود.

- نمایش «حرفه ای» به نویسندگی دوشان کواچویچ و کارگردانی رضا کیانیان در دو نوبت 17 و 21 به مدت 60 دقیقه در سالن 1 تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.

- نمایش «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل ساعت 19:30 به مدت 120 دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر اجرا می شود.

- نمایش «ویولن تایتانیک» به کارگردانی پیترو فلوریدیا ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در کارگاه دکور بنیاد رودکی به صحنه می رود.

- نمایش «کله پوک ها» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی محسن ستوده ساعت 19:30 به مدت 75 دقیقه در سالن استاد پرویز پرستویی موسسه گندم اجرا می شود.

- نمایش «مانوس» به نویسندگی لیلا حکمت نیا و کیوان سررشته و کارگردانی نازنین سهامی زاده از روز یکشنبه ساعت 20 به مدت 80 دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می رود.

- نمایش «هام» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده ساعت 20 در سالن سایه تئاترشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «مستند شلتر» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی امین میری ساعت 17:30 در سالن قشقایی تئاترشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «سرشاخ» به نویسندگی کیوان نخعی و کارگردانی نیما ذاکر ساعت 19:30 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه بازیگاه نمایش داده می شود.

- نمایش «غروب روزهای آخر پاییز» به نویسندگی فردریش دورنمات و کارگردانی محمود یوسفی ساعت 19 به مدت 45 دقیقه در تماشاخانه دراما اجرا می شود.

- نمایش «غبار» به نویسندگی انوش معظمی و کارگردانی محمد رضا مداحیان در دو نوبت 18 و 21 در تالار وحدت به صحنه می رود.

- نمایش «من...» به نویسندگی حمید ورد و فرهاد تجویدی و کارگردانی فرهاد تجویدی ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه در پردیس تئاتر تهران (خاوران) اجرا می شود.

- نمایش «ریش فیدل غبغب مرکل» به نویسندگی و کارگردانی امیر علی نبویان ساعت 19 در سالن 1 تماشاخانه پالیز نمایش داده می شود.

- نمایش «میراث» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی اصغر خلیلی ساعت 19:45 در تماشاخانه سنگلج به صحنه می رود.

- نمایش «هدیه مرموز» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خاسب ساعت 18:30 به مدت 30 در پردیس تئاتر تهران (خاوران) اجرا می شود.

- نمایش «نخاله‌ها» به نویسندگی و کارگردانی ناصر حمیده ابوالمعالی در سه نوبت 20:15، 21 و 22:30 در سینما کانون قدس به صحنه می رود.

** نمایش هایی که این هفته پایان می یابد

- نمایش «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی بهنام زینعلی تا روز جمعه ساعت 17:15 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی نمایش داده می شود.
- نمایش «پنجره شکسته» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سعید داخ تا روز جمعه ساعت 20 به مدت 55 در خانه نمایش اجرا می شود.

- نمایش «سگ خوری» به نویسندگی محمدرضا قلی پور و کارگردانی داود کرد بچه تا روز پنجشنبه ساعت 19 به مدت 75 دقیقه در تماشاخانه تتماج به صحنه می رود.

- نمایش «کمدی الهی جلد چهارم» به نویسندگی سیاوش پاکراه و کارگردانی محمد جواد طاهری تا روز سه شنبه ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان نمایش داده می شود.

- نمایش «دستت را به من بده» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری آریان رضائی تا روز جمعه ساعت 19 به مدت 40 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا می شود.

- نمایش «ماما یرما» به کارگردانی فرزین نوبرانی تا روز دوشنبه ساعت 18:15 به مدت 60 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می رود.

- نمایش «سونات اشباح» به نویسندگی آگوست استریندبرگ و کارگردانی خشایار خلیل خانی تا روز دوشنبه ساعت 17:45 به مدت 60 دقیقه در سالن ارغنون نمایش داده می شود.

- نمایش «چرا نازی پرواز کرد؟!» به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان تا روز دوشنبه ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه می رود.

- نمایش «کلاه گیس» به نویسندگی ناتالیا گینزبورگ و کارگردانی نگار انسان تا روز دوشنبه ساعت 18:30 به مدت 45 دقیقه در تماشاخانه پندار اجرا می شود.

- نمایش «مافیا» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند تا روز جمعه ساعت 21 به مدت 85 دقیقه در تئاتر باران نمایش داده می شود.

- نمایش «جنون یک نویسنده» به نویسندگی و کارگردانی پوریا فردرو تا روز جمعه ساعت 17 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه دراما به صحنه می رود.

- نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» به نویسندگی سعید آلبوعبادی و کارگردانی روناک قاسمی تا روز چهارشنبه ساعت 17 به مدت 60 دقیقه در تئاتر باران اجرا می شود.

- نمایش «نسبیت خاص» به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی سمانه زندی نژاد تا روز دوشنبه ساعت 17:15 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان نمایش داده می شود.

- نمایش «عشق به دیکتاتورها کمک نمی‌کند» به نویسندگی آرام محضری و کارگردانی هانی صالحی تا روز سه شنبه ساعت 20:30 به مدت 80 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می رود.

- نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی تا روز دوشنبه ساعت 17:30 به مدت 75 دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می شود.

- نمایش «برای کلاه آهنی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی پژمان عبدی تا روز جمعه ساعت 19 به مدت 80 دقیقه در تئاتر باران نمایش داده می شود.

- نمایش «بلاتاریا» به نویسندگی و کارگردانی مهدی رحیمی سده تا روز جمعه ساعت 18 به مدت 50 دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می رود.




 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

ایوب آقاخانی با مشعلی در آشوب در رادیو فرهنگ

"پرویز جاهد" به جمع داوران جشنواره ناظرزاده کرمانی پیوست

تمدید مهلت ثبت‌نام در «جشنواره‌ تئاتر سوره»

سامان احتشامی به گروه محمد رحمانیان پیوست

نامه‌های هنریک ایبسن منتشر شد

اجرای «حرف بزن مده آ» در جشنواره CHELoVEK روسیه

افتتاح نمایش «مانوس» با صدای یک پناهجوی زندانی

افزایش دو برابری بودجه تئاتر قطعی است

هدیه آذرنگ به نامزدهای تئاتری جشنواره فیلم فجر

ویولن تایتانیک دوباره اجرا می شود

نمایشنامه یک صحنه برای یک نفر منتشر شد

3 نمایش پایانی تماشاخانه ایرانشهر در سال 95