مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که دبیر جشنواره های تئاتر فجر و تئاتر کودک و نوجوان به زودی انتخاب و معرفی می شوند.

 

پایگاه خبری تئاتر: مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت انتخاب و معرفی دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که در اسفندماه سال ۹۵ اعلام کرده بود که تا پایان فروردین ماه سال ۹۶ انجام می شود گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم روند انتخاب دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در دست انجام است و تا پایان فروردین ماه سال جاری دبیر این دوره از جشنواره نیز انتخاب و معرفی می شود.

وی درباره وضعیت انتخاب و معرفی دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز اظهار کرد: اعتقادم بر این است که وقتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان برگزار می شود، صفر تا صد تصمیم گیری های مرتبط با جشنواره نیز باید در استان انجام شود. از این رو دبیر جشنواره نیز می تواند از سوی استان همدان انتخاب شود، هر چند اگر مشورتی نیاز باشد ارائه می دهیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی یادآور شد: بعد از تعطیلات نوروز ۹۶ جلساتی با مدیرکل ارشاد استان همدان داشتیم. گویا اداره کل ارشاد استان همدان با چند تن از دوستان برای دبیری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان جلساتی را داشتند و به زودی جمع بندی نهایی را اعلام می کنند.

سعیدی اسدی دبیری سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و شهرام کرمی دبیری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را عهده دار بودند.



 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

افسانه ماهیان «مسئولیت شکستن سکوت مطلق» را افتتاح کرد

آغاز به کار خانه نمایش با باغ‌ وحش شیشه‌ای

«دریچه» در پاریس اجرا شد

اجرای « تو با کدام باد می روی؟»در تئاتر مستقل تهران

«سونات پاییزی» اثری بی‌ادعا و یک نوع مواجهه با فیلم برگمان است

یک تماشاخانه به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد

تئاتر «بوف کور» اجراهای خود را آغاز کرد

«بی‌پدر» در سالن «قشقایی» تئاترشهر به صحنه می‌رود

اجرای نمایش «آدم آدم است» در تالار مولوی

"نویسنده مرده است" در تالار حافظ جان می‌گیرد

دو نمایشنامه از هاینریش بل منتشر شد

«ماراساد» در تئاتر مولوی به روى صحنه مى‌رود

مهلت ارسال آثار بیستمین جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر تمدید شد