معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فضایی برای موزه تئاتر انتخاب شده است، گفت: اقلام نمایشگاه داود رشیدی به این موزه منتقل خواهد شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: «علی مرادخانی» در مراسم افتتاحیه نمایشگاه داود رشیدی که همزمان با سالگرد تولد او در راهروی سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد؛افزود: به زودی موزه تئاتر افتتاح می شود.مکانی مناسب برای این موزه خریداریشده است.

مهدی شفیعی، احمد مسجدجامعی، علی دهکردی، حجت الاسلام مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، احمد ساعتچیان، خانواده برومند و لیلی رشیدی در این مراسم حضورداشتند.
مرادخانی یادآورشد: اقلام این نمایشگاه که برای داود رشیدی برگزار شده را به موزه تئاتر منتقل خواهیم کرد.

 مسجدجامعی: از اقلام نمایشگاه تحت تاثیر قرار گرفتم

احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه داود رشیدی کارگردان و دانشمند حوزه هنر محسوب می شود، تصریح کرد: بسیار خرسندم که وسایلی از او در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

وی افزود: یادداشت های به نمایش گذاشته در این نمایشگاه بسیار عبرت آموز است و گوشه هایی از شخصیت وی را به عموم مردم نشان می دهد.

مسجدجامعی با تاکید بر اینکه شخصیت فوق العاده داود رشیدی را می توان در دست نوشته هایش دید، گفت: این آثار پس از این نمایشگاه باید به صورت کتاب چاپ شده تا به صورت وسیع در دسترس عموم قرار گیرد.




 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater