افشین هاشمی نویسنده و کارگردان نمایش «شیرهای خان‌باباسلطنه» در جدیدترین اثر خود به ایفای نقش می‌پردازد.

 

پایگاه خبری تئاتر: افشین هاشمی در نمایش «شیرهای خان‌باباسلطنه» نقشِ خان‌بابای قاجار را بازی می‌کند که سفارش داده برایش شیری بیاورند دلیر اما والی‌ها برای این شیر نقشه دیگری در سر دارند. احسان بیات‌فر دیگر بازیگر این نمایش است که در نقش عینکی ظاهر می‌شود؛ فرهیخته‌احوالی در دوره مشروطه. مانیا علیجانی هم نقش دختر فرهیخته‌احوال را بازی می‌کند. صبا گرگین پور نیز ۲ نقشِ گدا و سخنگو را در این نمایش ایفا می‌کند.

مهدی پناهی ارباب نمایش «شیرهای خان‌باباسلطنه» است و محمد دائی‌چین، مبین دودانگی، معین طاهری‌طاری، صابر گل‌محمدی قلتشن‌های این نمایش هستند. پیش از این حضور گلاب آدینه در نقش سیاه، مونا فرجاد در نقش طیاره، فاطمه حیدری‌فر، مسیح کاظمی و الناز سلیمانی در نقش پیر، بزرگ و خُرد این نمایش قطعی شده بود.

وحید نفر، علیرضا ناصحی و محمدرضا آزادفر در تازه‌ترین نمایشِ افشین هاشمی، در نقشِ سه والیِ کمربسته به خدمتِ خان‌بابای قاجار، بازی می‌کنند. همچنین شهرام مسعودی و محمدرضا مالکی هم نقش‌های یقه‌چاک و قداره‌بند را، که یکی نوچه است و دیگری گنده‌لات ایفا می کنند.

«شیرهای خان‌باباسلطنه» تازه‌ترین اثرِ افشین هاشمی، یک نمایشِ شادی‌آورِ موسیقایی (کمدی موزیکال) است که مردادماه و شهریورماه در پردیس تازه‌ تاسیس شهرزاد به صحنه می‌رود.



 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater