پنجمین نشست تئاتر کاغذی با حضور مهدی میرباقری، دکتر رفیق نصرتی و بهزاد صدیقی با همکاری موسسه افرامانا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: پنجمین نشست تئاتر کاغذی نمایشنامه «خواب خیس ماهی» نوشته مهدی میرباقری معرفی، نمایشنامه خوانی و نقد و بررسی می شود.

 

در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۶ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود، پاوان افسر، پویان درزی و لنا غریفی به کارگردانی مهدی میرباقری نقش خوانی می کند.

داستان نمایشنامه «خواب خیس ماهی» درباره زندگی مهیار و لاله است که مدت ها بعد از جدایی شان، چند بار با هم قرار می گذارند و در مورد گذشته و رابطه شان حرف می زنند،اما همه این قرارها در ذهن مهیار اتفاق افتاده و لاله ای وجود ندارد...

«خواب خیس ماهی» همراه دو نمایشنامه دیگر با نام ماندن و داستان عشق و اندوه در همین کتاب به عنوان یک مجموعه نمایشنامه از این نویسنده در سال ۱۳۹۵ در ۱۴۸ صفحه قطع رقعی به قیمت ۱۳۵۰۰ تومان با شمارگان ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات بوتیمار در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است.

پیش از این در سلسله نشست های تئاتر کاغذی، نمایشنامه های وقتی روح لیر از ژوکر مر مرخصی می گیرد نوشته روزبه حسینی، یافت آباد نوشته ی محمد مساوات و بالستیک زخم نوشته ی پیام لاریان، دوزخ و راه نوشته سیروس همتی نمایشنامه خوانی و بررسی شده بود.‌

سلسله نشست های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش نامه های منتشرشده ی جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند به خیابان شریعتی، بالا تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸- ۲۰ تماس بگیرند.










صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater