پیش فروش بلیت‌های هفته سوم نمایش«آیولف کوچولو» کاری از محمد مهدی رفیعی آغاز شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: علاقه‌مندان به تماشای نمایش «آیولف کوچولو» نوشته هنریک ایبسن کاری از محمد مهدی رفیعی می‌توانند از امروز 24 آبان ماه بلیت‌های سومین هفته اجرایی این اثر را تهیه کنند.

این اثر که نخستین تجربه کارگردانی محمد مهدی رفیعی است به قصه مردی به نام آلفرد آلمرس می‌پردازد که از کوهستان بازگشته تا بتواند از این پس برای پسرش آیولف پدری کند اما ... .

این نمایش که ۴۳ سال پیش با کارگردانی آربی آوانسیان و بازی سوسن تسلیمی، سیاوش طهمورث، علیرضا مجلل و فریده سپاه منصور روی صحنه رفت و این‌بار با نقش‌آفرینی پانته آمیر فصیحی، کسری قانع، میناصفدری، کامران محسنی، محبوبه عباسی، ایلیا قلی پور در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان به نمایش است.

مهتا رحیمی تهیه کننده، دیاکو خاکی مدیر تولید، آناهیتا آذری دستیار کارگردان و برنامه ریز، مهران انامی دستیاردوم کارگردان و مدیر صحنه، آناهیتا آذری طراح لباس، محمد مهدی رفیعی طراح صحنه، نغمه مهروز مدیر تبلیغات و روابط عمومی، غزاله بهبودی طراح پوستر و بروشور، هومن صالحی آهنگساز و پردیس پیراهش آواز کلاسیک این اثر را برعهده دارند.

نمایش «آیولف کوچولو» به عنوان نمایشنامه‌ای متفاوت از هنریک ایبسن با موضوع تابوهای خانوادگی، عشق ممنوع و جدال انسان با نظام هستى، تا سوم آذرماه هر شب ساعت 21 در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.









صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater