«تکنوازی برای دو نفر» يا « تك‌نوازي دو نفره» عنوان نمايشي است از كشور دانمارك كه به عنوان يكي ديگر از نمايش‌هاي خارجي بيست و چهارمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان روي صحنه مي‌رود.

 

پایگاه خبری تئاتر: اين اثر نمايشي نوشته مشترك سورن اوسن و گیاکومو راویچیو است كه با كارگرداني گیاکومو راویچیو در اين دوره از جشنواره روي صحنه مي‌رود.

نمايش «تك‌نوازي براي دو نفر» روز دوشنبه 13 آذر ماه روي صحنه مي‌رود و در خلاصه داستان آن آمده است: «رهبر ارکستر بی‌صبرانه منتظر است. اما اعضای هفت نفره گروه جادویی ارکستر یکی پس از دیگری اشاره می‌کنند که نمی‌توانند کنسرت را اجرا کنند. با این آغاز ناامید کننده، او تصمیم می گیرد که موقعیتی ناامیدانه بیافریند و... اين نمايش محصولي از کمپانی تئاتر باتیدا دانمارك است و گروه اجرايي ان به شرح زير هستند:

نویسنده: سورن اوسن و گیاکومو راویچیو، کارگردان: گیاکومو راویچیو، بازیگران: سیمون هولم، سورن اوسن،

تکنسین: مادس ژاکوب راسموسن، محصول کشور: دانمارک.

در معرفي كارگردان اين نمايش هم آمده است:

«گیاکومو راویجیو متولد 1958 در تورین ایتالیا است.در مقام نویسنده، کارگردان، طراح صحنه و بازیگر جوایزی را کسب کرده است. از بنیانگذاران سبک «مریدیانو» در شهر کپنهاگ در سال 1996 بوده است. از سال 1974 تا سال 1995 به تترو دل آنگولو در تورین ملحق شد؛ جایی که توانست بیش از 40 نمایش را به اجرا درآورد. او همچنین در نمایش‌های مختلفی در شهرهای دیگر از جمله پاریس، مادرید و مونترل به ایفای نقش و کارگردانی پرداخت. نمایش‌های وی در بیش از 40 کشور سراسر دنیا به اجرا درآمده است و مجوز حضور در جشنواره‌های مهم بین‌المللی را به دست آورده است.»

نمايش «تك‌نوازي دو نفره» كه مدت زمان اجراي آن 45 دقيقه است، روز دوشنبه 13 آذر ماه در سه نوبت 10، 15 و 17:30 در پلاتو مجتمع فرهنگي سينمايي شهيد آويني به صحنه مي‌رود.

بيست و چهارمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان با دبيري مريم كاظمي از 10 تا 15 آذر ماه در شهر تاريخي همدان برگزار مي‌شود.






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater