دعوت شدم به تماشاخانه «سه‌نقطه» در نقطه‌ای کوچک در شهر بزرگ تهران. وارد که شدم دیدم دنیایی از انرژی، شوروعشق جوانی در این حجم معماری کوچک سه نقطه متراکم شده است. همین انرژی متراکم سبب شده بود که این سه نقطه مسکونی به یک صحنه تئاتر تبدیل شود و بار دیگر برایم ثابت شد که فقر سبب خلاقیت می‌شود.
پایگاه خبری تئاتر:  روی تشک صندلی‌مانندی جایم دادند و نمایش با صدای نطق و خطابه هیتلر در نوری اندوهبار و غم‌انگیز روی انسان‌هایی مسخ و جامدشده تابیده بود.  اجرای نمایشنامه «قاتل بی‌مزد» اثر اوژن یونسکو با خاطره‌ای تلخ از یک دیکتاتوری ساعتی به طول انجامید و من شخصا آرزو داشتم که‌ ای‌کاش ساعات بیشتری را از من می‌گرفت.
انطباق محتوای این اثر با فضای دیکتاتوری‌های امروز جهان ما، خبر از هوش سرشار اوژن یونسکو می‌دهد. آقای محمد فاتحی، کارگردان جوان این نمایشنامه در بروشور این نمایش گفته‌اند که «به کیمیاگر شبیه‌تریم تا کارگردان» به‌راستی در شرایط فعلی تئاتر ما و با کمبود‌های مکان و ریال در روی‌صحنه‌آوردن این اثر، کارگردان به‌مثابه یک کیمیاگر عمل کرده است. 
وظیفه اهالی تئاتر و علاقه‌مندان به آن این است که حتما با دیدن این اثر امیدی به ادامه حیات این اثر و هنرمندان جوان آن بدهند. من دوست دارم که دست تک‌تک پدیدآورندگان این نمایش را ببوسم و آرزو دارم که روزی در یک حرکت فرهنگی تیتر «هنرمندان با مزد» را جانشین قاتل بی‌مزد بگردانیم.   
 
 نمایش قاتل بی‌مزد اوژن یونسکو به کارگردانی محمد فاتحی هرروز به‌مدت 80 دقیقه از ساعت19:15 در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین خ کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲ تماشاخانه سه‌نقطه روی صحنه می‌رود.