مراسم تشییع پیکر یک هنرمند پیشکسوت تئاتر که قرار بود از جلوی خانه هنرمندان برگزار شود‌، برگزار نشد.

پایگاه خبری تئاتر:  صبح امروز 18 دی ماه هنرمندانی همچون علی نصیریان‌، هادی مرزبان‌، محمود عزیزی‌، بابک محمدی، سهراب سلیمی‌، محمد ساربان‌، شهرام کرمی‌، عزت‌الله رمضانی‌فر و مریم معترف برای حضور در مراسم خاکسپاری زنده‌یاد فریدون نوری به خانه هنرمندان ایران مراجعه کردند اما این مراسم برگزار نشد.

قرار بود این مراسم ساعت 9:30 امروز برگزار شود اما بعد از نیم ساعت انتظار، ایرج راد - مدیرعامل خانه تئاتر - خطاب به حاضران گفت: متاسفانه با وجود هماهنگی‌هایی که از طرف خانه تئاتر با خانواده آقای نوری انجام شده بود‌، برخی از اقوام ایشان اشتباهی جلو خانه سینما رفته‌اند و از سوی دیگر همسر ایشان نیز تازه برای انجام مراسم کفن و دفن به بهشت‌زهرا (س) رفته و از آنجا که انتقال جنازه از بهشت زهرا (س) به خانه هنرمندان دست کم یک ساعت طول می‌کشد‌، پیکر این هنرمند به خانه هنرمندان منتقل نخواهد شد.

راد از حاضران خواست هر کس تمایل دارد، برای حضور در مراسم خاکسپاری به قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا (س) مراجعه کند.

 در این برنامه هیچ یک از مسئولان دولتی حضور نداشتند.

زنده یاد فریدون نوری، هنرمند پیشکسوت تئاتر‌ و از بازنشستگان اداره تئاتر بود که در زمان جنگ به دلیل اجرای تئاتر در جبهه شیمیایی شد. این هنرمند که در سه سال پایان عمرش با بیماری سرطان ریه مبارزه می‌کرد، صبح روز 17 دی ماه درگذشت. خانواده او مدت‌ها تلاش کردند تا با اثبات جانبازی این هنرمند در بنیاد جانبازان بتوانند از مزایای درمان جانبازی استفاده کنند اما تلاش‌های آنها هرگز به نتیجه نرسید.

فریدون نوری متولد 1323 بود و در کارنامه کاری‌اش همکاری با هنرمندانی همچون علی نصیریان ‌، داوود رشیدی‌، هادی مرزبان،‌ پرویز صیاد‌، مجید جعفری‌ و حسن هدایت به چشم می‌خورد.