نشست تخصصی جایگاه نمایشنامه نویسی در ادبیات معاصر در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: کانون ادبی قلم فرهنگسرای کار و تعاون به منظور هم اندیشی و هم افزایی در حوزه فرهنگ و ادب و شکوفایی استعدادهای نهفته و پنهان در نسل جوان و نوجوان در زمینه شعر و ادبیات و  تقویت فرهنگ غنی زبان فارسی منطبق بر آیین و سنت های دیرینه در مفاهیم کلامی و ادبی شاخص در اقوام مختلف مرزو بوم ایران اسلامی، نشست تخصصی جایگاه نمایشنامه نویسی در ادبیات معاصر را روز پنج شنبه ۲۱ دی ماه در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می کند.

 
 این نشست با بهره گیری از ظرفیت های موجود کانون ادبی قلم و صاحبنظران تخصصی وابسته در آن  که سال هاست در این فرهنگسرا به فعالیت می پردازند،برگزار می شود.
 
 نمایش و نمایشنامه نویسی به مفهوم اروپایی آن در ایران سابقه دیرینه ای ندارد. از قرن ها پیش هنر نمایش در اشکال سنتی آن رایج بود، شبیه خوانی یا تعزیه، خیمه شب بازی،نقالی و تخت حوضی شیوه های نمایشی بود که در میان مردم مقبولیت داشت.
 
علاقه مندان می توانند در تاریخ ذکر شده ساعت ۱۶، به نشانی: بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater