نمايش «جزا» از كشور آذربايجان به كارگرداني مهربان علی‌اکبرزاده در سي‌و‌ششمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر حضور دارد.



پایگاه خبری تئاتر: نمايش جزا قصه زنی است كه در دوره‌ای حساس از زندگی‌اش عاشق می‌شود. او از جان گذشته و درمانده است، ولی امید به شروع یک زندگی جدید او را سر پا نگه می‌دارد. او آماده است تا همه چيز را، از فرزندان كوچكش گرفته تا همسر و خانواده و مسئوليت‌هايش را فراموش كند.

هنگامي كه انساني جهان واقع را فراموش مي‌كند آنجا آغاز فاجعه است. امید کلید دستیابی به فرداها است، هر چند که با سایه‌های مرگ مورد تعقیب قرار گرفته باشد. و هنگامی که امید بمیرد، اتفاق وحشتناکی می‌افتد. زن نمایش، چه جزایی برای خودش انتخاب خواهد کرد؟


مهربان علي‌اكبرزاده از سي سال پيش كار تئاتر و سينما را شروع كرده است. آثار اين كارگردان زن اغلب به مسائل اجتماعي و حوزه زنان مرتبط است. او نزديك به 15 نمايش و بيش از 30 فيلمنامه در كارنامه خود دارد.

نمايش «جزا» در بخش بين‌الملل اين دوره از جشنواره به مديريت آروند دشت‌آراي حضور يافته است و اول و دوم بهمن‌ماه ساعت 16، در تالار سايه مجموعه تئاتر شهر، به مدت 60 دقيقه به صحنه مي‌رود.

سي‌وششمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر،‌به دبيري فرهاد مهندس‌پور از 28 دي‌ماه تا 9 بهمن‌ماه برگزار مي‌شود. امسال مدیر بخش بین‌الملل آروند دشت‌آرای است.







صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater