نمايش «سفر به یک فلات چین خورده» از كشور برزيل به كارگرداني گوستاوو سیریاکو در سي‌و‌ششمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر حضور دارد.


پایگاه خبری تئاتر: اين نمايش تحت تأثير تحقيقات و پژوهش‌هاي راشل كارلسون،‌روزنامه نگار درباره اثراتذ مرگبار يك آفت‌كش در يك مكان پرورش پرندگان است. سفر به یک فلات چین‌خورده مخاطبش را به سفری در نقشه جهان دعوت می‌کند. نقشه‌ای که روی زمین تماشاخانه شبیه‌سازی شده است و مخاطب می‌تواند از یک پرسپکتیو هوایی، هولناک‌ترین فاجعه محیط‌زیستی را که بشر در 100 سال اخیر رقم زده است مشاهده کند.

گوستاوو سیریاکو اجراگر و كورئوگرافر اهل ريودوژانيرو است كه فعاليت‌هاي بين‌المللي زيادي در كشورهاي مختلف اروپايي، آمريكاي لاتين، خاورميانه و ... داشته است.

نمايش «سفر به یک فلات چین‌خورده» در بخش بين‌الملل اين دوره از جشنواره به مديريت آروند دشت‌آراي حضور يافته است و 5 و 6 بهمن‌ماه ساعت 15 در پلاتو اجراي مجموعه تئاترشهر، به مدت 40 دقيقه به صحنه مي‌رود.

سي‌وششمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر،‌به دبيري فرهاد مهندس‌پور از 28 دي‌ماه تا 9 بهمن‌ماه برگزار مي‌شود. امسال مدیر بخش بین‌الملل آروند دشت‌آرای است.







صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater