نمایش "تو مشغول مردنت بودی" نوشته کامران شهلایی به طراحی و کارگردانی مژگان خالقی در سی ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می شود

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «تو مشغول مردن ات بودی» نوشته کامران شهلایی که پیش از این هم در تالار هنر شهر اصفهان به طراحی و کارگردانی "مژگان خالقی" روی صحنه رفته و با استقبال تماشاگران و منتقدان مواجه شده بود، برای حضور در جشنواره فجر آماده و بار دیگر به صحنه می رود. این نمایش داستان دختری كه بيست و پنج سال پيش از دنيا رفته، اكنون زندگي مادر خود را دچار دگرگونی و چالش كرده است را روایت می کند. او بعد از بيست و پنج سال بازگشته تا سهم خود را از مادر پس بگيرد!

در این نمایش بازیگرانی چون: لیلا پرویزی، نوید بانی، فاطمه بختیار، فائزه بختیار ایفای نقش میکنند.

مجري طرح: حسن جودكی، طراح لباس: سمانه داودی پارسا، طراح گريم: ماريا حاجيها، عكاس: خسرو خالقی، اميرحسين مسعودی، دستيار اول كارگردان: ليلا امينی، برنامه ريز: الهه افخمی، مدير صحنه: حميدرضا يحيی آبادی، منشی صحنه: نرگس معينی، تمرين نگار: سميه اشتری، مدير تبليغات و روابط عمومی: خسرو خالقی، مشاور رسانه: محمد وفايی، مريم قدسيه، دستار لباس: زينب مقانی، دستيار صحنه: مهسا فهيم پور، دستیار دوم کارگردان: امیرحسین مسعودی، دستيار اجرا: اعظم خالقی، اجرای دكور: سيروس محمدی از عوامل اجرایی این نمایش هستند.

 


این اثر نمایشی مذکور روز شنبه ۳۰ دی ماه ۹۶ در دو نوبت، ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در کمپانی تئاتر آفتاب روی صحنه می رود.





صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater