نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند " که پیش از این در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت با بازیگرانی جدید در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه خواهد رفت

 پایگاه خبری تئاتر:  شهاب‌الدین حسین‌پور کارگردان و سرپرست گروه تئاتر "پارکینگ"درباره تئاتر "سرآشپز پیشنهاد می‌کند " که پیش از حضور در جشنواره فجر در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت، بیان کرد: در جشنواره سی‌وششم فجر این اثر با حضور بازیگران جدیدی چون شهرام قائدی، رامین ناصر نصیر، آرش فلاحت‌پیشه، مهدی فریضه و خودم اجرا خواهد شد.

این کارگردان تئاتر از زمان اجرای مجدد این نمایش هم خبر داد و گفت: این نمایش در بهار سال ۹۷ در یکی از سالن‌های تهران مجددا به صحنه خواهد رفت. همچنین تور اجراهای این نمایش را در تعدادی از شهرهای ایران و خارج از کشور نیز خواهیم داشت. 

کارگردان نمایش "طپانچه خانم" توضیح داد: این نمایش در دهمین روز برگزاری جشنواره، شنبه ۷ بهمن‌ماه در دو سانس ۱۶ و ۱۹ در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت. تئاتر "سرآشپز پیشنهاد می‌کند " به نویسندگی رضا شفیعیان، توسط محمد امیر یاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی شده است. در واقع اثری ملی براساس داستان‌های زیبای شاهنامه فردوسی است که به شکل موزیکال و با بهره بردن از شیوه‌های مدرن نمایش‌های آئینی سنتی اجرا می شود.

شهاب حسین‌پور در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به اجراهای عمومی که این نمایش پیش از این داشته، گروه تئاتر پارکینگ نیز آمادگی خود را برای اجرا در تمام نقاطی که درخواست داشته باشند، اعلام میکند.