خانه تئاتر نسبت به حذف نمایش «روز عقیم» ازجشنواره تئاتر فجر واکنش نشان داد.

 

پایگاه خبری تئاتر: در این یادداشت آمده است:

متاسفیم ! اجرای هر نمایشی که به مخاطره افتد و چراغ هر تئاتری که خاموش شود گجسسته و نامیمون است ، خاصه در جشنی که به نام جشنواره تئاتر فجر باشد. هیچ عذری پذیرفته نیست. آن گاه که اعتبار و جایگاه عزیزان مان در هنر تئاتر نادیده انگاشته شود.حذف غیر قابل باور یک نمایش از جشنواره  تئاتر فجر که پیش تر تمام مراحل نظارتی را پشت سر گذاشته و با استقبال تماشاگران مواجه شده، بدون اینکه امنیت جامعه و تعادل آن را به هم زده باشد و بعد که کارگردان محترم یک بار از شرکت در جشنواره انصراف داده، اما بنابر درخواست رسمی دبیر جشنواره به آمدن و اجرا دعوت می شود  و درست یک روز قبل از اجرا از سوی مدیر مرکز هنرهای نمایشی اجرای آن ممنوع اعلام می شود، جز عدم هماهنگی و آشفتگی مدیریت چه معنایی می تواند داشته باشد؟
 
باچه کلماتی می توان ابتدا از مردم و تماشاگران تئاتر که بلیت های این اثر را خریداری و برای دیدن آن برنامه ریزی کرده اند و سپس از هنرمندان نمایش «روز عقیم» و نیز همه شرکت کنندگان در جشنواره عذر خواهی کرد؟ به راستی هزینه این همه خطا متوجه کیست ؟
 
خانه تئاتر تکرار اتفاقاتی از این دست را برای تئاتر ناگوار می داند و خواستار شفافیت و توضیح مسوولان مرکز هنرهای نمایشی و دبیرخانه سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.





کانال پایگاه خبری تئاتر:  https://t.me/onlytheater

صفحه اینستاگرام پایگاه خبری تئاتر: https://www.instagram.com/theater.theater






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater