نمايش «ملانكولی» یا «مالیخولیای اژدهایان» از كشور فرانسه به كارگرداني فیلیپ کن، از فردا در تالار وحدت به مدت سه شب اجرا می‌شود.



پایگاه خبری تئاتر: دکور این نمایش که اثری متفاوت و خلاقانه است و تاکنون اجراهای متعددی در نقاط مختلف جهان داشته، در حال آماده‌سازی است. در «ملانكولی» گروهی از هنرمندان موسیقی هارد راک در یک ماشین سیتروئن AX متوقف در میانه یک چشم‌انداز برفی چیپس سیب‌زمینی می‌خورند.

فیلیپ کن با اصول بازی دومینو پیش می‌رود: آخرین صحنه از نمایش، صحنه اول بعدی را به نمایش می‌گذارد و زمینه وسیعی را برای افکار فراهم می‌کند. اين نمايش در سال 2008 ساخته شده و اجراهاي متعددي را در جهان پشت سر گذاشته است.

فيليپ كن تحصيلكرده هنرهاي تجسمی است. او طی ده سال مجموعه ای را برای تئاتر، اپرا و نمايشگاه طراحی كرد و در سال 2003 كمپانی ويواريوم استوديو را تأسيس نمود و اولين نمايش خود را با عنوان «خستگی بال» كارگردانی كرد. كن جوامع مختلف را زير ميكروسكوپ قرار می‌دهد و به رابطه ميان بشر و طبيعت می‌پردازد. از ديگر نمايش‌های او می‌توان به تجربيات، از طبيعت، بيگ‌بنگ،‌ روز بعد و... اشاره كرد. او از سال 2014 مديرعامل مركز نمايش ملي Nanterre-Amandiers شد.

نمايش «ملانكولی» که در مسابقه تئاتر بین‌الملل این دوره از جشنواره حضور دارد، ۶، ۷ و ۸ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت به صحنه می‌‌رود.


 



کانال پایگاه خبری تئاتر:  https://t.me/onlytheater

صفحه اینستاگرام پایگاه خبری تئاتر: https://www.instagram.com/theater.theater






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater