نمایش «دریازدگی» به نویسندگی سینا شفیعی و کارگردانی مشترک مسعود بیگلری و محمدرضا مرتضوی در تئاتر باران روی صحنه می رود.

چارسو پرس: «دریازدگی» عنوان نمایشی است که از ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۷ در سالن تئاتر باران روی صحنه می رود. کارگردانی این اثر را مسعود بیگلری و سید محمدرضا مرتضوی به عهده دارند.


سید رهام عسگرپور، مهناز میرزایی، ریحانه یزدان یار و هستی بحری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

«دریازدگی» که در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت توانست نامزد دریافت بهترین نمایشنامه و بهترین بازیگر زن باشد و مورد استقبال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار گرفت.


سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای این نمایش در توییتی تصریح کرد: تئاتر «دریازدگی» را دیدم، کاری از جوانان خلاق کرج با مضمون خانواده، عشق و زمان.


در خلاصه داستان این نمایش آمده است: تو هر دنیایی یه سری معامله صورت می گیره مثلا اینجا عشق رو ازمون می گیرن و عمر رو بهمون می فروشن ... «دریازدگی» شرح نقش عشق در زندگی آدم ها است.


از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به تهیه کننده: مرتضی مرادی، مشاوران کارگردان: سعید حسنلو، سینا شفیعی، طراح صحنه: سید محمدرضا مرتضوی، طراح لباس: سحر هنرور، طراح پوستر و بروشور: مهدی دوایی، طراح نور: مسعود بیگلری، آهنگساز: یوسف قربانی، گروه کارگردانی: عطا نامجوفر، محمدرضا محمدپور، منشی صحنه: آیدا هاشمی، مینا بیگلری، مدیر صحنه: آریا داراب پور، دستیار صحنه و لباس: محمد امیری، ساخت و اجرای دکور: عطا نامجوفر، مسعود سقلاطون نیا، روابط عمومی: مریم رودبارانی و عکاس: فاطمه یزدانیار و شیما مردانی اشاره کرد.

نمایش «دریازدگی» در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر ۲ اجرا داشت.