حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون به نمایش «غول بزرگ مهربان» پیوستند.

 

پایگاه خبری تاتر: حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون سه هنرمند تئاتر کشور قرار است در کنار حسین محب اهری و مریم کاظمی در نمایش «غول بزرگ مهربان» روی صحنه بروند.

نمایش «غول بزرگ مهربان» که قرار است از ۶ فروردین ماه ۹۷ و همزمان با روز جهانی تئاتر اجرای عمومی خود را در مجموعه آسمان «زعفرانیه» آغاز کند با پیوستن سه هنرمند تئاتر حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون تمرین های خود را آغاز کرده است.

این نمایش نوشته دیوید وود است که با ترجمه حسین فدایی حسین در گروه تئاتر مستقل تولید شده و در آن بازیگرانی همچون حسین محب اهری، مریم کاظمی، جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، سعید قره داغلی، مهراد زمانی، هایده حسین زاده، فاطمه خدابنده لو، حسام کلانتری و هنرجویان کودک و نوجوان به ایفای نقش می پردازند.

مریم کاظمی این نمایش را با استفاده از تکنیک زنده عروسکی، ماسک و عروسک های باتومی با طراحی سهیلا باجلان کارگردانی کرده است.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می توان به طراح دکور رضا مهدی زاده، طراحی لباس لادن نصراللهی و زهرا بداغ آبادی، انتخاب موسیقی، افکت و ادیت فرید نوایی، طراح نور علی اشرف سمائی و دستیاران کارگردان مهراد زمانی و مدیران صحنه پانته آ صفامنش، شقایق اصلانی، پرنیا غفرانی، فربد تجویدی و سلاله رستمی، طراحی و ساخت کلاه گیس افسانه قلی زاده، طراحی پوستر و بروشور عماد سالکی و پریسا فلاح زاده، عکس سیامک زمردی مطلق، روابط عمومی گروه تئاتر مستقل و مشاور رسانه ای زهرا شایان فر اشاره کرد.

این نمایش که سال گذشته در جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک نیز حضور داشت داستان دختری یتیم به نام سوفی است که ربوده و به سرزمین غول‌ها برده می‌شود. او در آنجا با یک غول بزرگ دوست می‌شود که بر خلاف دیگران مهربان است و قصد آزار آدمیان را ندارد ...

 



 





 

پیام‌هایی از سراسر جهان برای روز تئاتر

برنامه جدید تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

«مولوی» تنها سالن تئاتری است که هنوز محتوا برایش مهم است

«کوری» در عمارت روبرو

اجرای 2 نمایش برگزیده تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر

اعلام برنامه اجرای بهمن ماه عمارت ارغنون

«بنگاه تئاترال» دوباره اجرا می شود

اجرای «آناااااااام» در تالار مولوی

معرفی هیات داوران مسابقه­ نمایشنامه ­نویسی همایش رادی ­شناسی

اجرای دو نمایش جدید در «پالیز»

اعلام اسامی آثار راه یافته به بخش پژوهش جشنواره تئاتر تجربه

نمایشنامه «نامه‌های شرجی» منتشر شد

از غُر زدن به تئاترهای خارجی تا پرسش‌های یک مدیر

ایتالیا میزبان امیررضا کوهستانی و گروهش می‌شود

نوشته‌های و نمایش‌نامه‌های چاپ نشده اکبر رادی منتشر می‌شوند

برگزیدگان سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

 




کانال پایگاه خبری تئاتر: 
https://t.me/onlytheater

صفحه اینستاگرام پایگاه خبری تئاتر:
https://www.instagram.com/theater.theater

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater