«یک مهمانی با شکوه» عنوان نمایشی است که از بیست و ششم اردیبهشت در سالن انتظامیِ خانه ی هنرمندان به روی صحنه می رود.

چارسو پرس: کارگردان نمایش محمد محقق منتظری «یک مهمانی با شکوه» برنده  لوح تقدیر کارگردانی و بازیگری از جشنواره تاتر دانشگاهی در سال های 91 و 92 و همچنین برنده تندیس بهترین اثر رادیویی از همین جشنواره در سال 95 شده است.

بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش میپردازند از چهره های جوان و پرکار و شناخته شده در عرصه ی هنر تاتر محسوب میشوند و اولین اجرای عموم این نمایش در سالن انتظامی خواهد بود.
 

 گروه نمایش «یک مهمانی با شکوه» این روزها مشغول تمرین های نهایی هستند و از تاریخ 26 اردیبهشت در ساعت 19به روی صحنه می‌روند.

الهه شه پرست ، لادن نازی ، ابراهیم عزیزی و امیر عباسیان و بازیگران کودک نمایش مهراد ساعی و محمد باقر باباجانی  بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می کنند.
 

 فهرست عوامل نمایش«یک مهمانی با شکوه» عبارتند از:
 نویسنده: احسان بدخشان ،کارگردان: محمد محقق منتظری، دستیاران کارگردان: فرشته یوسف پور، علی احقاقی ، مشاورین کارگردان و طراحان صحنه: مهیار جوادی ها، حسین توازنی زاده ،منشی صحنه : شیوا رضایی،گرافیست : سید محمد مساوات ،عکس و تیزر : محمد علیمردانی، طراح لباس: ماهرخ سلیمانی پور، طراح نور: علی اصغر کوزه گر، آهنگساز: مهدی وکیلی، مدیر صحنه: آرین الماسی، روابط عمومی و مشاور رسانه: زینب همتی.