هادی مرزبان معتقد است که بچه های فعال تئاتر شهرستان ها به الگوی تئاتری درستی دسترسی ندارند و اجرای آثار تهران در شهرهای دیگر می تواند راهکار خوبی برای حل این وضعیت باشد.

چارسو پرس: مهر: هادی مرزبان کارگردان تئاتر که این روزها نمایش «بنگاه تئاترال» را در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می برد گفت: صحبتی شده بود تا در ایام ماه مبارک رمضان نمایش «بنگاه تئاترال» را بار دیگر روی صحنه ببرم ولی دیگر مشتاق به اجرای مجدد این نمایش نیستم.


وی درباره تمایل خود برای اجرای «بنگاه تئاترال» در شهرهای دیگر اظهار کرد: من همیشه دوست داشتم نمایش هایی را که در تهران به صحنه می برم، در شهرهای دیگر هم اجرا کنم و اتفاقا تاکنون چند شهر متقاضی اجرای «بنگاه تئاترال» شده اند.


این کارگردان تئاتر ایران تاکید کرد: جوانان شهرستان الگوی تئاتری درستی ندارند و الگوی بازیگران بچه های تئاتر شهرستان، بازیگران تلویزیونی شده اند. اداره کل هنرهای نمایشی می تواند پیش قدم شود و وقتی با گروه های تئاتر قرارداد می بندد، مبلغی را هم برای اجرا در شهرستان ها به گروه ها اختصاص دهد.


هادی مرزبان در پایان با بیان اینکه بسیار خوب است که با حمایت از گروه های تئاتر تهرانی شرایط اجرای آثارشان در شهرهای دیگر فراهم شود، یادآور شد: اگر حمایت برای اجرای «بنگاه تئاترال» در شهرهای دیگر وجود داشته باشد و شرایط مهیا شود خیلی دوست دارم که مردم در شهرهای دیگر هم به تماشای «بنگاه تئاترال» بنشینند.


نمایش «بنگاه تئاترال» که در دور اول اجراهای خود در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفت، در دور دوم اجراها در پردیس تئاتر شهرزاد در حال اجرا است و تا هفته پایانی اردیبهشت به اجرای خود ادامه می دهد.