سید عباس صالحی "وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی" با حضور در مجموعه تئاترشهر به تماشای نمایش "تو مشغول مردنت بودی" نشست.
پایگاه خبری تئاتر: نمایش "تومشغول مردنت بودی" به طراحی و کارگردانی "مژگان خالقی" که از ۲۷ خرداد ۹۷ اجراهای عمومی خود را در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر آغاز کرده بود، روز جمعه ۲۹ تیر ماه با میزبانی از علاقه مندان تئاتر و جمعی از چهره های سرشناس فرهنگی و هنری به اجراهای خود پایان داد.
سید عباس صالحی "وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی" در معیت هیات همراه مهمانان ویژه اجرای پایانی این اثر بودند. فاطمه معتمد آریا، دکتر قطب الدین صادقی، بهرام عظیم پور، جواد مجابی و... از جمله  چهره های  هنری و فرهنگی حاضر در این اجرا بودند.
این نمایش که با نقش آفرینی معصومه کریمی، نوید بانی، فائزه بختیار و فاطمه بختیار، تا پایان مورد توجه و استقبال منتقدین و مخاطبان قرار گرفته بود و علیرغم همزمانی با جام جهانی فوتبال و مواردی که روی جذب مخاطب در این فصل تاثیر نامطلوب گذاشته بود، بازتاب بسیار مثبتی را برای مجموعه تئاتر به همراه داشت و نتیجه خوبی در کارنامه کاری این اثر به ثبت رسید. با پایان گرفتن نمایش «تو مشغول مردنت بودی»، نمایش های «سس توت فرنگی» به کارگردانی مهدی پاشایی و «گزارش وضع هوا» به کارگردانی عاطفه تهرانی در تالار قشقایی به صحنه میروند.