مجموعه‌ی «تئاتر شهر» بعد از برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر فجر میزبان چند نمایش جدید می‌شود و برخی از نمایش‌های قبلی این مجموعه نیز به اجرایشان ادامه خواهند داد.

پایگاه خبری تئاتر:  تالار اصلی تئاتر شهر بعد از جشنواره تئاتر فجر میزبان دو نمایش «در انتظار گودو» نوشته ساموئل بکت و نمایش «ملکه زیبای لینین» نوشته مارتین مک دونا می‌شود که هر دو نمایش با طراحی و کارگردانی همایون غنی‌زاده به صحنه می‌روند.

نمایش«در انتظار گودو» که یکی از مشهورترین متون نمایشی دنیاست، با بازی پیمان معادی، علی سرابی، رضا بهبودی و رامین سیار دشتی به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش«ملکه زیبای لینین» نیز با بازی ویشکا آسایش، سعید چنگیزیان و همایون غنی‌زاده اجرا خواهد شد، این دو نمایش به عنوان دو اثر مستقل و متفاوت از گروه تئاتر «مونگو» در دو سانس جداگانه در تالار اصلی اجرا می‌شوند.

تالار «چهارسو» به مدت یک هفته میزبان نمایش «بی‌استخوان» نوشته و کار ابراهیم پشت‌کوهی خواهد بود که به عنوان محصولی مشترک میان ایران‌، هند‌ و مجارستان به صحنه می‌رود.

این نمایش در دو روز پایانی جشنواره تئاتر فجر 10 و 11 بهمن ماه در همین تالار اجرا می‌شود. نمایش«بی استخوان» محصول همکاری مشترک گروه تئاتر«تی تووک» بندر عباس است که با همکاری هنرمندانی از هند و مجارستان اجرا می‌شود.

بعد از اجرای این نمایش، روح‌الله جعفری نمایش «من چه جوری ممکنه یک پرنده باشم؟» نوشته ماتئی ویسنی‌یک را در تالار «چهارسو» به صحنه خواهد برد.

در تالار قشقایی نمایش «بی‌بی بی‌دل» نوشته نادر برهانی مرند و کار آزاده انصاری به اجرای خود ادامه خواهد داد.

این نمایش که پیش از جشنواره تئاتر فجر اجرایش را در این تالار آغاز کرده بود، نخستین اثر آزاده انصاری است که با حضور بازیگران اجرا می‌شود.

انصاری پیش از این نمایش‌های عروسکی متفاوتی را به صحنه برده بود. او نمایش«بی‌بی بی دل» را با بازی آناهیتا اقبال‌نژاد‌، محسن قصابیان‌، محمود رضا رحیمی‌، فرشته سرابندی‌، سهیل ساعی و فرانک جلیلی اجرا می‌کند.

همچنان که تالار «سایه» نیز کارش را با نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» نوشته داریو فو و کار مصطفی عبدالهی ادامه می‌دهد. در این نمایش میکائیل شهرستانی، امیر عباس توفیقی، لیدا جدائیان، حمیدرضا فلاحی، مهدی زمین پرداز، مسعود زنوزی راد و ایرج کریمی در این نمایش کمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

در کارگاه نمایش نیز نمایش «بزرگداشت باکشوه» به کارگردانی رحمت امینی اجرا خواهد شد.