گروه تئاتر پاپیون که پیش از این با هنرمندی هنرمندان معلولش در عرصه‌های داخلی و خارجی تئاتر خوش درخشیده بودند این‌بار با نمایش «صندلی‌ها» نوشته اوژن یونسکو و کارگردانی حسین رحیمی به تهیه‌کنندگی کمپانی آرتستان پاریس در جشنواره تئاتر اونیون فرانسه روی صحنه رفتند.
پایگاه خبری تئاتر: گروه تاتر پاپيون كه پيش از اين با هنرمندي هنرمندان معلولش در عرصه هاي داخلي و خارجي تاتر خوش درخشيدند اين‌بار با نمايش «صندلي‌ها» نوشته اوژن يونسكو و كارگرداني حسين رحيمي به تهيه‌كنندگي كمپاني آرتستان پاريس در جشنواره تاتر اونيون فرانسه به روي صحنه رفت . اين نمايش كه پيش از اين در جشنواره هاي فجر پلاس، بلاروس ، لهستان به روي صحنه رفته بود و موفق به كسب ٣ جايزه بزرگ جشنواره شده بود اين‌بار در شهر اونيون و جشنواره‌ايي به همين اسم ، چهارمين روز اجراي بي‌نظير خود را در سالن تاتر شاپو قوژ به پايان برد . حسين رحيمي كه مدت ١٧  سال است با افراد آسيب پذير اجتماع مانند انواع معلولين و.....به توليد تاتر مشغول است گفت در این‌باره گفت: حدود ١٥٠٠ گروه تاتر از سراسر دنيا در اين جشنواره شركت نموده است كه نمايش «صندلي‌ها» با بازي معلولان ذهني و جسمي حركتي قرار است در ٨ شب به روي صحنه برود. اجراي اين نمايش در مجلات تخصصي تاتر ، روزنامه ها و شبكه هاي راديويي بازتابي بينظير داشته است .

بازتاب اجراي نمايش «صندلي‌ها» كاري از گروه نمايش پاپيون و تهيه‌كنندگي كمپاني آرتستان فرانسه در مجله «قگقد فرانسه» در این شماره خود به نقد نمایش «صندلی‌ها» کاری از گروه نمایش پاپیون پرداخته است. این مجله با تمجید از این نمایش درباره آن نوشت:

«اجرائي بي‌نظير از بازيگراني معلول اما هنرمند از ايران به تهيه‌كنندگي كمپاني آرتستان كه مدير آن محمد ايماني فولادي دانشجوي دكتراي تاتر از پاريس است . يكي از معروف‌ترين نمايش‌هاي يونسكو كه در سال ١٩٥١ نوشته شده، و روایت يك زوج پير در مقابل مهمان‌هاي خيالي و پنهان است،كه توسط گروهي ايراني در سالن شاپوقوژ به روي صحنه ميرود. بازيگران اين نمايش بسيار باهوش ، فعال و استثنايي هستند. بازيگراني كه از لحاظ فيزيكي و ذهني دچار نارسائي‌ها و مشكلات خاص هستند.كمپاني آرتستان در سال ٢٠١٦ تأسيس شده كه نگاهي فرامرزي و انساني به هنر دارد. اين نمايش را به هيچ وجه از دست ندهيد چرا كه پنجره‌ای تمام واقعي به هستي امروز بشر است . بازيگران اين نمايش بر خلاف محدوديت هاي جسمي و ذهني فراتر از انتظار ظاهر ميشوند و انرژي، ريتم و تلاش فوق العاده‌ايي بر روي صحنه دارند. اين بازيگران با هدايت درست كارگردان زيرك خود گاهي با خنده هاي ساتيريك مانند دلقك هاي ژاك لوكوك تماشاگر را مبهوت توانايي خود ميكنند. اجرائي توانمند و پرقدرت كه نبايد آنرا از دست داد.»

در اين نمايش مهران قندهاري ، شيرين ايزي و يحيي توسلي بازيگر اين نمايش هستند كه سعيد حسنلو مديريت گروه و مشاوره كارگردان را بر عهده دارد