نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» به کارگردانی پریسا مقتدی با حضور آشا محرابی، سینا رازانی و ... از 17 فروردین ماه در تالار سایه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: پریسا مقتدی کارگردان تئاتر در خصوص نمایشی که قرار است در اوایل سال آینده به صحنه ببرد، اظهار داشت: نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» که دراماتورژی از مجموعه نمایشنامه «تئاتر بی‌حیوان» نوشته ژان میشل ریب و با ترجمه شهلا حائری را قرار است از 17 فروردین ماه در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه ببریم.

وی ادامه داد: تاکنون حضور آشا محرابی و سینا رازانی در این نمایش قطعی شده است و متعاقبا دیگر اعضای گروه را پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

این کارگردان تئاتر در خصوص داستان نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» تصریح کرد: نمایشنامه «تئاتر بی حیوان» دارای 9 اپیزود است که تنها 5 اپیزود آن به نمایش درمی‌آید که هر کدام از آنها دنیا خاص خودش را دارد.

 ژان میشل ریب در مجموعه نمایشنامه‌های کوتاه خویش با عنوان «تئاتر بی‌حیوان» که در سال 2001 به رشته تحریر درآمده است و جایزه بهترین نمایشنامه کمدی، بهترین نمایشنامه‌نویس و تندیس ویژه تئاتر فرهنگستان فرانسه را در سال 2002 از آن خود کرده است.