هادی عامل با بیان اینکه مرکز هنرهای نمایشی هنوز ریالی از کمک هزینه ۳۰ میلیون تومانی «مضحکه دزدها» را پرداخت نکرده است، گفت: پول را به شکل صدقه به هنرمند می‌دهند.

پایگاه خبری تئاتر: هادی عامل کارگردان تئاتر ضمن گلایه از عدم تسویه حساب مرکز هنرهای نمایشی در خصوص اجرای نمایشی که اخیرا به روی صحنه برده است، اظهار داشت: نمایش «مضحکه دزدها» که در تماشاخانه سنگلج اجرای عمومی شد، هنوز کمک هزینه خود را دریافت نکرده است. ما تنها توانستیم گیشه این نمایش را بگیریم ولی هنوز 30 میلیون تومان کمک هزینه این اثر پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: اعضای گروه ما زیاد هستند و به هرحال هر کدام از آنها زندگی و هزینه‌های خودش را دارد اما هنوز پولی را دریافت نکردیم. معمولا هر سال در اسفند ماه تسویه حساب صورت می‌گرفت اما هرگاه این روزها هر بار به مرکز هنرهای نمایشی مراجعه کردم با پاسخ اصلا پول نیست مواجه شدم.

عضو گروه تئاتر پاپتی‌ها با انتقاد از نحوه پرداخت دستمزد هنرمندان به شکل صدقه، خاطرشان کرد: این یکی از ایرادات دولت است که بودجه را با تاخیر تصویب می‌کند، ضمن اینکه بودجه تئاتر واقعا ناچیز است و اغلب مدیران با از این کلاه به آن کلاه کردن سال را می گذرانند. در واقع پول را به شکل صدقه می‌دهند که به هیچ درد ما نمی‌خورد.